Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lot schreef:Werkelijk, tamary, wat kan jij een onzin uitkramen.
Angeliekje schreef:@tamary: waar baseer je dat op dat er weinig fijne tinkers zijn???? Ga maar langs bij alle mensen op bokt met een tinker (waaronder ik). Niemand zal zeggen dat ze geen fijn paard hebben hoorOver de rest van je post zeg ik maar niets.....
stalnijmegen schreef:tamary, jij gaat dus uit van een verhaal in je omgeving. en scheerd alles over een kam??
en dat van je verhal, vind ik dom van die ouders, hoe kan je een beginner nu zover krijgen dat het er helemaal mee stopt?
a] kind heeft geen doorzettings vermogen
b] geen goede begeleiding
Biancaa schreef:Niet alle mensen zijn geschikt voor tinkers, net als dat er ook zat mensen zijn die niet geschikt zijn voor een kwpn'er of andere paarden. Dat wil dus niet zeggen dat het ras dan maar niet deugt of niet aan je wensen voldoet.
Ik zou inderdaad ook bij meerdere mensen gaan kijken, ik heb zelfs bij de keuze van mijn jaarling bij 5 verschillende gekeken (volgens mij zelfs meer) en dat zou ik ook doen als ik een volwassen dier zou gaan uitkiezen.
Zeker voor een 4000 euro zou je goed moeten kunnen slagen (niet naar diegene uit langedijke, Friesland gaan die zegt goed ingereden paardjes te hebben, maar dat zijn ze niet) Verder zou je kunnen kijken bij Cecile_ hier op bokt, die heeft meerdere paardjes, hele leuke en allerlei verschillende soorten, kleuren en maten. Goed zoeken en veel bezoeken, dan komt het goed
Snackie schreef:_Lot, Mok rasp heb ik idd al meegemaakt, En bij de meesten is het niet eens te bestrijden he?