[TI] Tinker Showteam Avalon is aardig op weg!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NicoleN

Tinker Showteam Avalon is aardig op weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 21:27

Na ruim een half jaar trainen zijn we er nu klaar voor en rijden we binnenkort onze eerste show!
Nadat we onze website www.avalon.tipjes.nl online hebben gezet, hebben we inmiddels al 7 aanvragen voor onze show.
Om op alle aanvragen in te kunnen gaan zijn we nog op zoek naar één of twee amazones die:
- minimaal 18 jaar oud is
- gezellig en enthousiast is (heel belangrijk)
- in het bezit is van een tinker (uiteraard)
- beschikking heeft over een trailer
- bereid om minimaal 1 à 2 x per maand te komen trainen
- woonachting omgeving Den Bosch/Eindhoven/Tilburg/Helmond of verder wil reizen
Lijkt het je leuk om ons team te komen versterken, neem dan contact met ons op via: tinkershowteam@hotmail.nl
Naast de trainingen en shows ondernemen wij ook veel leuke activiteiten met de tinkers, zo zijn we laatst met het hele team naar Zeeland geweest en hebben we daar een heerlijke strandrit gemaakt en afgesloten met een gezellige bbq! Zie hiervoor ook het verslag in de laaste Battie of de foto's op onze website. Hopelijk vinden we via deze weg nog één of twee gezellige en enthousiaste meiden!

ansje325

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:41

Helemaal mee eens, we hebben een erg gezellig team!

Afbeelding

xsiroccox

Re: Tinker Showteam Avalon is aardig op weg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:46

Zou het gaaf vinden om erbij te horen, maar ja, vanuit Noord Groningen niet echt een optie ben ik bang... :n

NicoleN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 21:49

xsiroccox schreef:
Zou het gaaf vinden om erbij te horen, maar ja, vanuit Noord Groningen niet echt een optie ben ik bang... :n

Nee, dat is inderdaad wel een eindje rijden .... Jammer!!
Ons huis staat wel te koop, interesse ;) ?

ansje325

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 08:48

Als iemand wil komen kijken.......

* zondag 7 augustus Lommel (Horse Fair)
* zondag 14 augustus ICS keuring Wijchen
* zondag 18 september St Oedenrode op de Markt
* zaterdag 1 oktober Centrale Keuring NSvT Lunteren
* zondag 2 oktober open dag stichting handiCAP Tilburg

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 22:54

Wat goed jongens!! Super dat het zo goed loopt!

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 00:02

nog steeds geen trailer, auto en trailer rijbewijs ;(
maar ik hou het in de gaten :)

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 22:15

NicoleN schreef:
xsiroccox schreef:

Nee, dat is inderdaad wel een eindje rijden .... Jammer!!
Ons huis staat wel te koop, interesse ;) ?

Eeeehhh nou?!?! ... nee dank je, toch maar niet. Al zou ik het willen, geloof ook niet dat ik mijn vriend zo ver zou krijgen ;)

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:25

ik ben 21, heb n hoop tinkers, heb trailer, heb misschien wel ergens tijd.. maar als ik jullie zie rijden en onze stinks zie.. hmmm :P dan kan ik toch niet zo goed rijden hoor!!

NicoleN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 22:22

NicoleN schreef:
Na ruim een half jaar trainen zijn we er nu klaar voor en rijden we binnenkort onze eerste show!
Nadat we onze website http://www.avalon.tipjes.nl online hebben gezet, hebben we inmiddels al 7 aanvragen voor onze show.
Om op alle aanvragen in te kunnen gaan zijn we nog op zoek naar één of twee amazones die:
- minimaal 18 jaar oud is
- gezellig en enthousiast is (heel belangrijk)
- in het bezit is van een tinker (uiteraard)
- beschikking heeft over een trailer
- bereid om minimaal 1 à 2 x per maand te komen trainen
- woonachting omgeving Den Bosch/Eindhoven/Tilburg/Helmond of verder wil reizen
Lijkt het je leuk om ons team te komen versterken, neem dan contact met ons op via: tinkershowteam@hotmail.nl
Naast de trainingen en shows ondernemen wij ook veel leuke activiteiten met de tinkers, zo zijn we laatst met het hele team naar Zeeland geweest en hebben we daar een heerlijke strandrit gemaakt en afgesloten met een gezellige bbq! Zie hiervoor ook het verslag in de laaste Battie of de foto's op onze website. Hopelijk vinden we via deze weg nog één of twee gezellige en enthousiaste meiden!

In aanvulling op bovenstaand verhaal: we zoeken ook nog een amazone zonder tinker!!!!!
We hebben één tinker in ons team zonder ruiter, deze tinker vereist wel een goede ruiter die van aanpakken weet.
Het is een grote forse vanner (1.63m) die echt aan het werk gezet moet worden.
De tinker staat in de omgeving Eindhoven, 2x per maand trainen we met het hele team, maar vaker rijden is gewenst.
In bezit van trailer is hierbij niet nodig, deze is in het bezit van de eigenaar van de tinker.
Lijkt dit je een leuke uitdaging, dan horen wij graag iets van je op bovenstaand mailadres!

Adrienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 09:56

Jammer dat ik geen trailer heb (of auto die hem kan trekken), anders had ik graag meegedaan met mijn 2 tinkies!

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:48

Wauw wat cool! Maar ik heb ook geen trailer helaas. Zou misschien wel wat op te vinden zijn, maar ik weet ook niet of Tirs en ik bij jullie passen met ons B niveau?

NicoleN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 21:58

Junia schreef:
Wauw wat cool! Maar ik heb ook geen trailer helaas. Zou misschien wel wat op te vinden zijn, maar ik weet ook niet of Tirs en ik bij jullie passen met ons B niveau?

Je bent altijd welkom om een keer te komen kijken en eventueel mee te rijden... We hanteren geen minimum niveau, enthousiasme en inzet is zeker zo belangrijk! Dus als je iets kunt regelen met de trailer zou ik zeggen doen ;)

RozenhofAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 08:10

Lol met je tinkerknol is het belangrijkste...dat willen we laten zien.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 10:44

Ok dus dat die van mij een ander kleurtje heeft maakt niets uit? Ze heeft ook niet zo'n giga-sokken als die van jullie (er staat een foto in mijn profiel). En per wanneer zoeken jullie iemand? Ik ga namelijk trouwen in september dus heb het tot die tijd in ieder geval te druk. Als het aanbod daarna nog geldig is dan kan ik nu vast beginnen met zoeken naar een trailer... Het lijkt me namelijk echt heel erg leuk!

NicoleN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-11 10:58

Ik had al even stiekem in je profiel gespiekt :o ... Leuke tinker!
Ander kleurtje is geen probleem hoor, we hebben ook een tinker bij het team die helemaal voskleurig is.
En niet alle tinkers hebben nu eenmaal van die megasokken ....

Het aanbod is ook nog geldig na september hoor! We zoeken in ieder geval nog twee leden, maar meer is ook geen probleem!
Ik zou zeggen: op zoek naar een trailer :D

Als je een keer wil komen kijken laat maar even weten, volgende week vrijdag hebben we iig training en volgende week zondag een show. Dan kun je alvast even kennismaken als je dat leuk vindt ...

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:41

Ja ik wil vrijdag wel komen kijken, alleen dan zonder Tirzah want we hebben nog geen trailer ter beschikking. Meerdere mensen bij mij op stal hebben een trailer dus ik hoop iets te kunnen regelen dat ik regelmatig hun trailer mag lenen (en dat vriendlief me dan steeds wil brengen want heb zelf niet eens een rijbewijs). Anders wordt het sparen voor een eigen trailer en hoe lang dat zou gaan duren weet ik niet... Maar als ik het echt heel leuk vind zou ik daar wel serieus over gaan denken.

Ik beloof nog niets want het hangt er echt van af of ik alles geregeld krijg, maar ik heb zeker interesse! Waar moet ik dan zijn vrijdag? En hoe laat? Stuur me maar gerust een PB :)
Ik ben heel benieuwd! Vraag me echt af wat zo'n show allemaal inhoudt. Ik neem aan dat er ook kosten aan zijn verbonden om bij het team te kunnen? Aangezien jullie op de foto's allemaal dezelfde outfit aanhebben en dat mij niet gratis lijkt :D

En wat doen jullie zoal tijdens een show?

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:47

Wat een mooie agenda al! Ik kom zeker een keer kijken :-) .

NicoleN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-11 19:48

Junia schreef:
Ja ik wil vrijdag wel komen kijken, alleen dan zonder Tirzah want we hebben nog geen trailer ter beschikking. Meerdere mensen bij mij op stal hebben een trailer dus ik hoop iets te kunnen regelen dat ik regelmatig hun trailer mag lenen (en dat vriendlief me dan steeds wil brengen want heb zelf niet eens een rijbewijs). Anders wordt het sparen voor een eigen trailer en hoe lang dat zou gaan duren weet ik niet... Maar als ik het echt heel leuk vind zou ik daar wel serieus over gaan denken.

Ik beloof nog niets want het hangt er echt van af of ik alles geregeld krijg, maar ik heb zeker interesse! Waar moet ik dan zijn vrijdag? En hoe laat? Stuur me maar gerust een PB :)
Ik ben heel benieuwd! Vraag me echt af wat zo'n show allemaal inhoudt. Ik neem aan dat er ook kosten aan zijn verbonden om bij het team te kunnen? Aangezien jullie op de foto's allemaal dezelfde outfit aanhebben en dat mij niet gratis lijkt :D

En wat doen jullie zoal tijdens een show?

Ik heb je een PB gestuurd ....

NicoleN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-11 19:52

Adrienna schreef:
Jammer dat ik geen trailer heb (of auto die hem kan trekken), anders had ik graag meegedaan met mijn 2 tinkies!

Inderdaad jammer, ik zou zeggen hou het in de gaten mocht je in de toekomst toch de beschikking hebben over een trailer!

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 16:16

Jammer dat ik nog gen 18 ben :)
Lijkt me geweldig om dit met mijn tink te doen!

RozenhofAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 18:37

16 is oud genoeg om mee te kunnen rijden +:)+

NicoleN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 10:44

Bommeltje_ schreef:
Jammer dat ik nog gen 18 ben :)
Lijkt me geweldig om dit met mijn tink te doen!

Ik heb je gisteren een PB gestuurd!

wjerbo_en_ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:58

jammer dat je alleen amazones zoekt.

ik had gaag meegedaan, heb zelf 2 tinks, maar zou evt ook interresse hebben voor de vanner om te rijdne (past qua maat mooier denk ik)

maar goed.

ik kom denk ik wel een keer kijken op 1 van de shows.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 18:36

Volgens mij doen ze niet moeilijk als je een ruiter ipv amazone bent ;)

Die Vanner rijden is niet meer van toepassing begreep ik, helaas...
(als ik goed begrepen heb dat dit Madelief betrof)