Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Jessica04 schreef:Hallo iedereen, sinds geruime tijd ben ik op zoek naar tinkermerrie en heb al verschillende mails etc... gestuurd maar heeft er iemand ervaring met Gypsy Cobs of Oz?
Zoek een echt familiepaardje, knuffelkont eerste klas, zeer cool in het hoofd, leeftijd rond de 3 jaar, schofthoogte rond de 1.50m moet nog niet opgeleerd zijn of enkel de beginsels.
alle tips of adviezen zijn steeds welkom.
vriendelijke groetjes van jessica
en ik hoop snel er eens naartoe te kunnen gaan om haar in het echt te zien
ik koop sowiezo niet een die 3 jaar op een wei heeft gelopen en nooit mensen heeft gezien of in mensen handen is geweest.
Weet je, ik ben een leek in de tinker wereld maar het allerbelangrijkste is de " directe klik"
heb dat met mijn haflinger ook gehad en zij was fantastisch!!!!!! Ik mis haar nog enorm maar ze staat goed nu en kan haar nog altijd zien al moet ik daar wel helemaal voor naar de zee rijden tegen frankrijk bijna aan. Zij had zéér maar dan ook zéér zware eczeem en heb haar moeten verhuizen naar de zee. Ik hoop dat het iets word met Sarla, want mijn eerste indruk is al heel positief
) 

Ik hoop dat ze wat is voor je, ze is in ieder geval heel lief en knuffelig (ondanks de rot regen vandaag). Beleren kan je ook laten doen, ik denk dat ze dit heel goed zal oppakken. Ze is volgens mij behoorlijk cool in het hoofd.