Heel betrouwbaar adres.
Eerlijke, vriendelijke mensen en super mooie paarden. Kennen erg goed de karakters van hun paarden en verkopen een paard pas als het paard ook bij de ruiter past.
Verder goede regelingen, bijvoorbeeld de mogelijkheid om een (kleine) aanbetaling te doen als je serieus geinteresseerd bent en dan nog vaker terug te komen om te rijden en zeker te zijn dat je de juiste beslissing maakt. Verder ook standaard 1 maand proefperiode. Zonder klinische keuring verlaat geen paard hun erf. En bij de klinische keuring moet je zelf aanwezig zijn, zodat je zelf ook kan zien dat er absoluut niet met de keuring wordt gesjoemeld.
Heb mijn paard een jaar geleden bij hun gekocht en dat ging in het begin helaas niet goed. Ingewikkeld verhaal, maar absoluut niet aan hun te wijten. Toch is Candy (mijn paard) tijdelijk naar hun terug gegaan en hebben ze zo ontzettend veel tijd in zowel het paard als in mij gestopt om alles weer op te lossen. Op mijn verzoek want ik wilde hem niet kwijt, de normale regeling bij terugbrengen is gewoon geld terug. En dat terwijl ik net buiten de proeftijd belde dat het niet meer ging. Ze staan ook als het moeilijk wordt voor je klaar, luisteren naar je en houden zich altijd aan hun woord. Mensen met hart voor hun paarden en klanten!
De prijs ligt inderdaad wel wat hoger. Maar als ik zie wat voor kwaliteit (gezonde paarden, met vrijwel allemaal een 1e premie!), service en betrouwbaarheid daar tegenover staat, dan is dat het echt dubbel en dwars waard!
Laatst bijgewerkt door Christah op 07-06-11 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt