ik weet dat er tinkers van 130cm/135cm zijn.maar nu ben ik benieuwd of er in nl ook zo'n kleine hengsten zijn.
Ja hoor! Victorio en ice vd tukker als ik t goed zeg, onze hengst is ook wat kleiner met zn 1.43 ennem pfoe
hebben die een website toevallig met google vind ik niks helaasAniekepiek schreef:Ja hoor! Victorio en ice vd tukker als ik t goed zeg, onze hengst is ook wat kleiner met zn 1.43 ennem pfoe
Lucy_1 schreef:Volgens mij heeft Tinkervlot@bokt wel 1 van de kleinste tinkers met een stokmaat van 1.17...maar das een merrie, en TS zoekt hengsten
De Gold City Ranch te Goudswaard heeft de kleinste goedgekeurde dekhengst voor het ICS en NSvT.135 cm hoog, gemeten te Lunteren en te Asten.Voor info kan er altijd de PB gebruikt worden.
MarkusHaifa1 schreef:Heeft er toevallig iemand een foto van een kleine rinket? Want dat heb , nu nog noooooooit gezien *tinker
daar zijn al verschillende topics over:[TI] Kleine Tinkers..en ook nog ergens kleine tinkers en grote ruiters. Kan ik nu ff niet vinden
Aniekepiek schreef:Is Ice niet kleiner henk? En weet niet of ie is goedgekeurd hoor..Ice was op de hengtsen keuring, te lunteren, vorig jaar 136 cm.Ice is goedgekeurd bij het NSvT.