Ik ben benieuwd wie er op zondag 12 juni 2011 naar de keuring gaan van het ICS in Bergen op Zoom. Ik wil morgen het inschrijf formulier de deur uit doen voor Yentl.
Klopt, gezien de tinkerdagen het voor mij niet gaan worden maar een keuring ingeschreven lekker dichtbij en wel eens leuk om te zien hoe madam het zal doen.
Leuk had verwacht dat er niet zo veel zouden komen maar gaat zo te zien toch wel erg gezellig worden
grrr
Geplaatst: 04-05-11 22:58
Vorig jaar waren er idd ook niet zo heel veel, dat was wel fijn want het is toch altijd lang wachten he?
puur
Geplaatst: 05-05-11 09:51
Ik kom waarschijnlijk ook, moet alleen nog even vervoer regelen voor Anouk, mocht dat niet lukken gaan we naar een andere keuring , maar hoop op BOZ!
Resi_lover
Geplaatst: 05-05-11 14:34
Als het goed is kan ik weer mee rijden Foto's maken Leuk dat er aardig wat paarden en mensen van Bokt weer komen!
puur
Geplaatst: 19-05-11 16:08
Ik heb een de auto en de trailer, alleen niet iemand die de auto kan besturen met trailer , het is me helaas niet gelukt, had graag weer naar Boz gegaan met Anouk!
Is er hier iemand in het topic die een voorbrenger bij heeft of er zelf goed in is en die dag Yentl voor mij wil voorbrengen? Voor de zekerheid oefen ik ook zelf met haar maar ik heb niet het idee dat met mij ernaast haar gangen tot zijn recht komen.
Uiteraard tegen een vergoeding. Zo niet ga ik toch zelf met haar aan de wandel
Resi_lover
Geplaatst: 20-05-11 19:57
Jee het is alweer best snel de keuring Leuk!
Ik had graag voor je willen voorbrengen Steffy, maar denk dat je het leuker vind om foto's te ontvangen van Yentl in de ring Maar als je echt niemand kan vinden moet je het maar even pb'en van te voren
Puur: als ik het goed heb doet _Patrick_ (Marja) aan trailervervoer, en zij woont volgensmij aardig bij jou ik de buurt? Want zou jammer zijn als je om deze reden niet kan komen met Anouk
grrr
Geplaatst: 20-05-11 21:56
Ik denk dat Mees eventueel gerust een rondje met haar wil Steffy, hij heeft het inmiddels vaker gedaan. Maar je kent ons natuurlijk niet dus moet je zelf maar zien...