Ik heb dit bericht ook in Eenmaal, Andermaal neergezet, alleen is het daar niet mogelijk om op het topic te reageren en dat is misschien wel handig in dit geval: daarom dat die nogmaals hier staat.
Citaat:
Ik weet niet of dit bericht hier op de goeie plek staat; verwijder het gerust als het niet kan en geef mij op m'n kop als ik over een of andere schreef ga. Hoe dan ook, ik probeer het bericht gewoon op zoveel mogelijk plekken te plaatsen
Het gaat om het volgende:
Vandaag kreeg ik in het asiel in Essen (waar ik een paar keer per week de honden help mee uitlaten) de vraag of ik iemand wist die geïnteresseerd is in een of meerdere Tinkers. Een Tinker is een bepaald soort paard, in het asiel noemden ze het "zigeunerpaarden". Liefhebbers zullen ongetwijfeld weten waar ik het over heb.
Maar goed, er waren er een achttal verwaarloosd gevonden, en inmiddels heeft zich een handelaar over het stel ontfermd, hij zou ze op dit moment verzorgen en over twee weken doorverkopen aan de slacht. Het gaat om nog vrij jonge paarden, dus mocht iemand interesse hebben, dan kun je je verder laten informeren via het asiel in Essen tel. 0032 (0) 36 77 12 91.
De paarden bevinden zich momenteel in de buurt van Turnhout.
Zegt het voort!