[TI] Informatie over stamboek(en) voor de Wiki

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke_K

Informatie over stamboek(en) voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 18:52

Momenteel staat er informatie op de Wiki over de Tinker, maar die informatie is niet compleet. Deze pagina's zijn er momenteel:
- Tinker
- Drum Horse

Voor de Wiki zijn wij aan het bekijken hoe en met welke informatie we de artikelen over de Tinker en/of Drum Horse moeten/kunnen uitbreiden (of dat er misschien nog een artikel moet worden toegevoegd over de Irish Cob, of dat er artikelen moeten worden samengevoegd).

Momenteel ben ik bezig met het in kaart brengen van de verschillende stamboeken en welke typen zij onderscheiden. Van het NSvT heb ik inmiddels informatie ontvangen over de verschillende typen (meer is altijd welkom). Maar op de site van het ICS ltd kom ik de typen zwaar, medium en Part bred tegen, maar helaas zonder beschrijving. Kan iemand hier aangeven waar deze typen voor staan? En wat de verschillen zijn tussen de verschillende stamboeken?

We willen namelijk in de Wiki een zo objectief mogelijk beeld schetsen van de verschillende rassen/stamboeken. Hopelijk kunnen/willen jullie daar bij helpen.