In juni van dit jaar ga ik naar Appleby horsefair. Ik heb de zoekfunctie al even gebruikt, dus ben mooie verhalen en foto's tegen gekomen. Echter, geen actueel topic. Waar ik benieuwd naar ben is of er meer tinkerliefhebbers 'van hier' dit jaar naar Appleby afreizen? Verder zijn er misschien nog mensen die dit jaar niet gaan, maar wel goede tips hebben? Ik ben benieuwd...
Tamoor
Geplaatst: 19-02-11 22:45
Wat leuk dat je je hebt opgegeven. Zelf heb ik het al een aantal keren overwogen, maar het me alleen op moeten geven en verder (nog) niemand kennen heeft me tegengehouden. Ik ben ook wel benieuwd wat de ervaringen van anderen hiermee zijn. Ik houd dit topic in de gaten en wens je alvast veel plezier!
Ik had ook willen gaan dit jaar maar door drukte van ons bedrijf heb ik het toch nog maar een jaar moeten uitstellen. Volgend jaar wil ik zeker van de partij zijn.
dat gaat hier ook op. Dit jaar lukt echt nog niet met kleine kinders en verbouwing op het bedrijf maar volgend jaar.....
Kytha
Geplaatst: 21-02-11 19:03
Ik wil ook nog steeds heel graag.. maar niet in m'n uppie
hinke_1985
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-11 19:36
Het eerste wat in mij opkomt als ik de reacties lees, is: volgend jaar gezellig samen gaan! Mijn vriend heeft helemaal niks met Appleby. Voordat ik besloot om te gaan, heb ik hem gevraagd of het er ooit van ging komen dat hij met mij naar Appleby zou gaan. Nee, was zijn eerlijke antwoord Dus ga ik met een paar paardenvrienden. Ik ken ook niet iedereen van het groepje en het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen....
@ Tamoor: Dank je wel, plezier zal ik vast hebben.
@ Wjerbo_en_ik: Wat een leuke paardjes heb je! (heb even in je profiel gespiekt) Gaan jullie met een organisatie en zo ja, welke?
M'n ouders zijn vorig jaar met tinkerland f geweest! Ik kon jammer genoeg kon ik niet mee, maar ik heb super veel mooie foto's en verhalen gezien en gelezen! Wat lijkt mij dat machtig om in zo'n grote wei te staan vol met irishcobjes!
ik wil er ook eens ooit naar toe, lijkt me een geweldige ervaring. maar dit jaar gaat niet lukken, dus wie weet, volgend jaar misschien?
cobfan
Geplaatst: 26-02-11 21:18
Appleby Horsefair is inderdaad een geweldige ervaring, wij zijn al meerdere malen geweest, alleen niet georganiseerd maar op eigen vervoer en dat is ons zeer goed bevallen. Helaas gaat het dit jaar gaat niet lukken i.v.m. enkele van onze merries die in deze dagen een veulen verwachten. Voor iemand die de sfeer wilt proeven welke bij deze geweldige paarden hoort is het zeker een aanrader.
Ja als het meezit gaan wij ook dit jaar naar Appleby. Ben erg benieuwd hoe het daar is. Lijkt me geweldig!:D we gaan een kleine week en dan 1 en of 2 dagen naar appleby en de rest is dan nog even bekijken.. Ben erg benieuwd naar verhalen en foto's!
stalnijmegen
Ik roep elk jaar dat ik wil, maarja elk jaar is het net in de tijd dat er hier een merrie op springen staat. Dit jaar zou het kunnen lukken, Mits merrie nummer 2 gewoon op DE datum gaat bevallen ( 20mei) dan heb ik zelfs nog wat daagjes om met een gerust hard weg te gaan... Zowiezo zou ik dan op eigen gelegenheid gaan ipv georganiseerd, maar dat is meer omdat ik graag mijn eigen gang ga en niet op de klok wil kijken