Let op, de hengstenkeuring en show zijn 2 aparte datums sinds dit jaar!! Op de hengstenshow verschijnen alleen geprimeerde en dus goedgekeurde dekhengsten, er vindt dan geen keuring plaats. Beide evenementen worden ook op een andere locatie gegeven, in verband met de onmogelijkheden voor het publiek tijdens de keuring op de oude locatie. Het publiek mag deze keer gewoon weer hengsten ruiken!!!!
Blendy
Geplaatst: 18-01-11 14:31
Netjes! geschreven super!
grid
Geplaatst: 18-01-11 14:46
Denk dat ik met Say weer naar Wijchen ga
Leuk trouwens dat er nu ook nog een show is in Oktober hopelijk komen er dan veel Hengsten laten zien wat ze kunnen
DianneM
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-11 14:55
Opgeven kan via het webformulier op de ICS-NL Website Klik op de link "naar de keuring?"
Je kan ook nog steeds een formulier printen en opsturen, maar bovenstaande is net zo gemakkelijk en kost niks
Someren en Wijchen is dichterbij voor Legend vanaf Gemonde hoor
_janet_
Geplaatst: 19-01-11 18:56
Maar wil een beetje optijd in het jaar eigenlijk
edit zie nu dat someren ook in juni is
grrr
Geplaatst: 19-01-11 19:22
Ik denk dat wij dit jaar ook weer naar BoZ gaan, beviel erg goed. Leuke locatie niet al te grote keuring! En veulen is dan al bijna 2 maanden dus dan zie ik het wel zitten.
Heel duidelijk, dank je wel!! Wel fijn dat BOZ (Pinksteren dus) later is dit jaar, kunnen de veulens hier ook mee
Valt hier precies goed met het veulen van Fenore...wat aan de jonge kant dan maar Fenore is 25 april uitgerekent dus veulent ergens eerste week mei als het goed is... maar zie dat het het pinksterweekend is dus dat komt dan were niet goed uit ivm Leusden