Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:-Bij opgave van een naam die reeds eerder gebruikt is zullen wij achter deze naam de eerste letter van uw familienaam toevoegen, bv Abelone B. (als uw achternaam Bijman is)
-Maakt u gebruik van een stalnaam, dan kan deze voor of achter de naam gezet worden. Daarmee wordt deze naam uniek, en is toevoeging van de eerste letter van uw familienaam niet nodig.
-Het gebruik van een voorvoegsel is toegestaan, bv A New Day.
sophie84 schreef:Ik heb sinds 9 maand mijn eeste tinker veulentje. dus ik kan me precies voors tellen hoe je voelt. ik kon niet wachten tot het zover was. echt een super ervating.
er is een boek in de handel over het vokken met tinkers. is te koop bij divoza. kijk maar op http://www.divoza.nl
dit is een heel handig boek, met precies allen info die je wil weten. en niet te zwarte kost. dus leest lekker weg.
alles staat er in van hengst keuze tot de eerste weken na de geboorte succes
Schimpje schreef:Allereerst gefeliciteerd met Djilia en het veulen!![]()
Bij het GCDHA (waar Djilia ook op de keuring is geweest) zijn er wel letters gebonden aan het geboortejaar. Voor komend jaar zijn dat de letters G of H.
Van de GCDHA-site:Citaat:-Bij opgave van een naam die reeds eerder gebruikt is zullen wij achter deze naam de eerste letter van uw familienaam toevoegen, bv Abelone B. (als uw achternaam Bijman is)
-Maakt u gebruik van een stalnaam, dan kan deze voor of achter de naam gezet worden. Daarmee wordt deze naam uniek, en is toevoeging van de eerste letter van uw familienaam niet nodig.
-Het gebruik van een voorvoegsel is toegestaan, bv A New Day.
De naam verder kan je helemaal zelf bedenken, er hoeft geen deel van de ouders naam in voor te komen.
Angeliekje schreef:Gefeliciteerd! Weer iemand besmet met het tinkervirus
Nuage schreef:Alleen het GCDHA gebruikt vaste jaarletters volgens mij. Het ICS en NSvT niet.