Ik heb een gekke vraag, welke maat halster hebben jullie voor jullie tinker? Ik heb een onwijs gaaf halster gezien, maar weet niet of ik moet kiezen voor een cob (verstelbaar) of een full.
Ik heb nog geen eigen tinker, maar ben wel langzaam aan het rondkijken. Dit halster kwam ik toevallig tegen, maar aangezien het uit een seizoenscollectie komt, wil ik het toch vast graag kopen. Welke maat raden jullie aan?
naar wat voor type tinker ben je aan het kijken. Ik heb zelf 2 grote knollen noem ik het maar en dan is full goed maar ken er ook die een pony maatje hebben. Daar hangt het meer vanaf. Maar volgende collectie zijn er ook weer leuke dus ik zou wachten tot je je paardje hebt en dan gaan kijken voor een leuk halster voor hem/haar
Dat ligt heel erg aan de Tinker die je hebt, een grote maat die wat fors is heeft echt een Full, kleine maat of juist heel chique heeft een cob of misschien zelfs pony maat. Daar valt zo echt niets zinnigs van te zeggen...
Tirzah past zowel Cob als full. Moet de cob alleen niet klein vallen en de full niet groot. Zit inderdaad nog al eens verschil in zoals kick1972 al zegt. Ik zou ook wachten