Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Angeliekje schreef:Manen groeien naar de lengte wat genetisch bepaald is bij een paard, dat kan dus kort zijn, of erg lang.
In 2006 heb ik bij mijn tinker de manen kort afgesneden (waren erg dun!), en nu zijn ze al 117 cm lang (vorige week nog gemeten toevallig). In 4 jaar tijd zijn ze toch behoorlijk gegroeid!
Inderdaad kan je beter vlechten en afwachten
Tilly_5 schreef:Angeliekje schreef:Manen groeien naar de lengte wat genetisch bepaald is bij een paard, dat kan dus kort zijn, of erg lang.
In 2006 heb ik bij mijn tinker de manen kort afgesneden (waren erg dun!), en nu zijn ze al 117 cm lang (vorige week nog gemeten toevallig). In 4 jaar tijd zijn ze toch behoorlijk gegroeid!
Inderdaad kan je beter vlechten en afwachten
Dat klinkt goed! Ik heb even bij je profiel gekeken, je hebt wel een heeeele mooi paardje zeg!
En hele mooie manen, als die nu zo lang zijn, is vast waanzinnig!
Zodra mijn hopelijk nieuwe aanwinst er is, ga ik meteen meten en vlechten!
Tilly_5 schreef:ikenindi schreef:hier ook een levend bewijs dat het nog gewoon groeit na 4 a 4,5 jaar...
in mijn onderschrift staat een linkje naar topic met foto`s van afgelopen jaren... manen zijn laatste 2 jaar enorm gegroeid
Ik zie de link niet hoor. Heb wel op je gestemd. Super zoals je je paard rijdt!