Ik kom weer even jullie hulp vragen

Mijn 3 jarige staat nu sinds een paar weken vakantie, hij heeft het de afgelopen tijd super gedaan!
Nu zit ik alleen met het volgende probleem: het zadel.
Ik heb hem ingereden met een wintec veelzijdigheidszadel, super licht ding echt ideaal voor het inrijden, alleen: ik heb een chronische knieblessure en zolang ik maar korter dan 30min met dat zadel rijd gaat het goed, alleen als ik langer ga rijden (wat op den duur toch ging gebeuren krijg ik enorm veel last van mijn knieen!)
Het volgende zadel; een stubben dressuurzadel. Héérlijk ding, ligt ook op mijn andere paard. Alleen nu merkte ik de laatste tijd dat het zadel minder ging liggen, het kiept naar voren. Ofwel niet goed meer (kan ook niet anders, het manneke groeit alleen maar!)
Heb tussentijds nog een barefoot geprobeerd (mensen zweerden erbij dat je er niet meer af wilde). Nou idd ik wilde er niet meer vanaf, maar dat was nou niet bepaald om een positieve rede

Kortom: Wat voor zadel hebben jullie op je tink liggen? Zelf rijd ik het liefste met een dressuurzadel, maar gezien meneer nog wat jaartjes zal groeien moet het wel realistisch zijn.