jantineS schreef:Ik voel me afgezet!!!! Maare is het dan wel zo dat duurdere wel een betere pasvorm/kwalliteit kwa stevigheid en stootbestendigheid hebben?
Ik vind het echt achterlijk dat ze dan mogen adverteren dat ze beter lucht door laten, ik bedoel als consument moet je toch een beetje kunnen vertrouwen op de beschrijving. Je mag toch niet liegen??? Misschien ga ik een dezer dagen wel eens zo'n producent opbellen. Gewoon om te horen wat ze der over te vertellen hebben. Wel intressant dit. Maare laatste vraag, hoe heet werd het dan? En hoelang had je ze om?
een gewone trainingsduur, dus zeg maar 1 uur 
stap, draf, galop en springen.
hoe heet het werd weet ik niet meer,
dat moet wel ergens staan 
maar volgens mij zat er uiteindelijk maar 0,1 of 0,3 graden tussen...
dus de producent liegt niet...
maar hij overdrijft alleen een beetje 
zoals alle adverteerders en producenten doen 
this maar net wat je zoekt over een betere pasvorm en kwaliteit,
ik heb een stel goedkopen en een stel dure, maar die dure passen echt niet beter dan die goedkope...
en omdat ik zo ook niet dagelijks gebruik(dus zoals eerder vermeld alleen met springen of in het bos) maakt de kwaliteit ook niet uit...
ken je die van eskadron?
die 3 in 1 en die andere(weet even niet meer hoe die heten, maar ze gaan in plaat van een strip klittenband overdwars, gaat er aan de achter kant klittenband die zich dan nog over de hele pees uitsrekt
)
die zijn echt heel duur...
en om eerlijk te zijn? die 3 in 1 zijn zo stuk...
en die ander zijn echt heel naar in gebruik