Sinds een dikke week ben ik voor het eerst eigenaar geworden van een prachtig tinker exemplaar
Ze noemt Iowa en is een 6-jarige tinker merrie. En zoals het een echte tinker beaamt gezegend met prachtige manen, overvloed aan sokken en een heel dikke, volle staart! Maar nu komt het natuurlijk
Mijn vorige paardje was een kruising draver met zware zomereczeem, ik ben dus een kaal paard met hoogstens een punkerkapseltje gewoon en een tinker is dus plots een hele aanpassing!Ik heb al zo'n speciale 'doorkammer'spray gekocht, en deze werkt zeer goed voor haar manen netjes te houden! Maar in haar staart heeft ze toch wel enkele gigantische dreadlocks! Dus nu ben ik op zoek naar gouden tips om die eruit te krijgen... Andere tips om sokken enz netjes te houden ook altijd welkom
En hoe doen jullie het verder met zo'n manen? Vlechten jullie ze om ze netjes te houden ofniet?Hier enkele foto's van Iowa

Alvast héél erg bedankt voor de tips!
kost even wat meer als gewone antiklit, maar gebruik zoveel minder
als ik de staart van mijn tinker uit de klit wilde hebben, was ik een halve fles anti klit armer, en met cm heb ik bijna niets nodig 
en fan van de osterborstel (neppuh werkt ook goed