omdat wij met onze tinker naar de keuring willen heb ik een paar vragen. moet je ook verplicht in het wit voorbrengen net zoals bij de haflingers? en wat moet je aan als je voor bestgaand onder zadel gaat? heb gezocht op de site van het stamboek maar kan er niks wijzer uit worden.
Sita_
Geplaatst: 03-08-10 15:13
Je bent niet verplicht in het wit voor te brengen, echter is dit wel het netste.
Toen ik mijn werkproef met mijn Tinker deed had ik mijn westernoptoming op met een showblanket. Zarte hobbyhorse broek en net shirtje. Blousje had ik toen nog niet.
Je ziet soms allerhande combinaties voorbij komen, dus ik gewone rijkleren er op of in spijkerbroek voorbrengen. Maar het netste vind ik gewoon netjes in het wit tijdens het voorbrengen en tijdens de werkproef wedstrijdkleding dressur/western..
Ligt geloof ik aan het stamboek, want bij het NSvT moet je volgens mij wel in het wit. De andere stamboeken niet idd.
cowboyberend
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-10 16:32
volgens mij gaan wij naar de ics in gersloot.
@sita , cool dat je ook zelfs met western mag , zou ik voor de grap ook eens een keer bij de haflingers gedaan hebben maar ben toen niet meer naar de keuring geweest met hem, wist niet dat jij ook een tinker had.