Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

frenia schreef:ik vind het persoonlijk HEEL erg netjes van de verkoper dat hij je dit zomaar zegt.
Dit boezemt mij persoonlijk toch vertrouwen in voor wat betreft de aard van de eigenaar.
Ik zou niet zomaar uitgaan van artrose
Ik zou wél het zekere voor het onzekere nemen, foto's afwachten en het zelf bekijken (bij voorkeur met iemand er bij met verstand van zake, zoals jouw eigen dierenarts bijvoorbeeld).
Stijfheid kan tal van uiteenlopende oorzaken hebben, van compleet banale dingen tot ernstig.
rommulus schreef:ik ga met frenia mee
wacht de foto's af en doe evt een uitgebreide keuring dan kom je al een heel eind
stijfheid kan van alles zijn stil staan na zwardere training, bij rollen iets verekt oid, verkeerd zadel, verkeerd rijden of een tik gehad etc etc
zo'n verkoper is wel eerlijk hier zou ik wel op in gaan zeker als het paard je trekt
palominotje schreef:frenia schreef:ik vind het persoonlijk HEEL erg netjes van de verkoper dat hij je dit zomaar zegt.
Dit boezemt mij persoonlijk toch vertrouwen in voor wat betreft de aard van de eigenaar.
Ik zou niet zomaar uitgaan van artrose
Ik zou wél het zekere voor het onzekere nemen, foto's afwachten en het zelf bekijken (bij voorkeur met iemand er bij met verstand van zake, zoals jouw eigen dierenarts bijvoorbeeld).
Stijfheid kan tal van uiteenlopende oorzaken hebben, van compleet banale dingen tot ernstig.
Daar heb je zeker gelijk in over de eigenaar!
Maar je schikt even en gaat gelijk van het ergste uit