Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en je kan zonder gevaren zo'n 3x overdoseren dus zou die 200 kg wegen dan zou je nog gerust voor 600 kunnen geven
Hier krijgen veulens een halve spuit 
hier beginnen ze dacht ik pas als ze afgespeend zijn (...hmm gaat navragen nu ga ik twijfelen... gaven ze nu wel al eerder en dan tegelijk met afspenen nog een keer...) grid schreef:Wat frenia zegt liever overdoseren dan te weinigen je kan zonder gevaren zo'n 3x overdoseren dus zou die 200 kg wegen dan zou je nog gerust voor 600 kunnen geven
Maar met 3,5 maand al 2x ontwormd![]()
hier beginnen ze dacht ik pas als ze afgespeend zijn (...hmm gaat navragen nu ga ik twijfelen... gaven ze nu wel al eerder en dan tegelijk met afspenen nog een keer...)
grid schreef:Wat frenia zegt liever overdoseren dan te weinigen je kan zonder gevaren zo'n 3x overdoseren dus zou die 200 kg wegen dan zou je nog gerust voor 600 kunnen geven
Maar met 3,5 maand al 2x ontwormd![]()
hier beginnen ze dacht ik pas als ze afgespeend zijn (...hmm gaat navragen nu ga ik twijfelen... gaven ze nu wel al eerder en dan tegelijk met afspenen nog een keer...)