Maar hij heeft van die mega-sokken, echt joekels!
Kan hij nu wel 'beenbescherming' om enzo?
Wat een vreselijke vraag, maar het knaagt echt aan me.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Voor het springen kan je in noodgevallen bandages gebruiken, al ben ik daar ook geen enorme fan van.
)lautje28 schreef:Ik heb tijdens het rijden altijd beenbeschermers aan gehad.
Met dressuur alleen voor, en met springen voor en achter.
Ik vind de bescherming belangrijker dan pronken met sokken.
En mijn tinker trapte soms met zijn achterbenen zijn voorbenen open dus heb er ook nog springschoenen bij aan.
Ik ben zelf tegen bandageren omdat je deze kunst goed moet beheersen. Het zit zeer snel te strak.
LovingTweety schreef:Beenbescherming is voor geen enkel paard goed. De pezen worden er te warm van.
Tinkers hebben van nature al beschermingVoor het springen kan je in noodgevallen bandages gebruiken, al ben ik daar ook geen enorme fan van.

)
thysvisscher schreef:Temperatuur kan oplopen bij bandageren, bij harde peesbeschermers valt dat enorm mee.
Bandageren helpt niet tegen het aantikken van het voorbeen door het achterbeen, dus bij springen heeft bandageren sowieso geen nut.
Ik bandageer nooit, peesbeschermers gebruik ik bij groter gevaar van beschadigen; dus bij longeren, bij beleren, bij serieus springen en op de trailer.
Als jij ze op wilt doen bij HOOG springen, rijst bij mij direct de vraag: het was toch een tinker?? Dan zul je, denk ik, niet echt de hoogte ingaan. Voor een huppeltje hoef je ze niet om te doen, tenzij hij nogal onhandig is.

rommulus schreef:thysvisscher schreef:Temperatuur kan oplopen bij bandageren, bij harde peesbeschermers valt dat enorm mee.
Bandageren helpt niet tegen het aantikken van het voorbeen door het achterbeen, dus bij springen heeft bandageren sowieso geen nut.
Ik bandageer nooit, peesbeschermers gebruik ik bij groter gevaar van beschadigen; dus bij longeren, bij beleren, bij serieus springen en op de trailer.
Als jij ze op wilt doen bij HOOG springen, rijst bij mij direct de vraag: het was toch een tinker?? Dan zul je, denk ik, niet echt de hoogte ingaan. Voor een huppeltje hoef je ze niet om te doen, tenzij hij nogal onhandig is.
zeg dit niet te hard
sommige stinkers kunnen best hoog komen
bijvoorbeeld Bonny van MelanieB !