Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik zag namelijk dat ze hele leuke tinkers aanboden dus ik heb de stoute schoenen gewoon aangetrokken en ze lijken mij dus ook wel een goed adres....
Dakota_75 schreef:Dat zou inderdaad wel leuk zijn, maar ik woon dus in Drenthe dus het is voor mij wel een hele reis. Als er mogelijkheid is om in te ruilen dan vind ik het wel een optie maar als dat niet kan dan is het me toch net even te ver snap je?
maar je hebt denk ik voor dat weekend wel antwoord terug... en inderdaad als iemand ook al aangaf is john ook een goeie mogelijkheid (van de stoeterij) ik weet niet of het hier kan maar dat kun je natuurlijk wel proberen http://www.irishtinkerstable.nl bokker mariska woont daar in de buurt misschien kun je haar om informatie vragen?
.
Dakota_75 schreef:Om heel eerlijk te zijn? Ik heb ze al een mailtje gestuurd. Ik zag namelijk dat ze hele leuke tinkers aanboden dus ik heb de stoute schoenen gewoon aangetrokken en ze lijken mij dus ook wel een goed adres....
Ik vond ook Jansen en van Hout maar dat weet ik dus niet of dat wel wat is?