[TI] welk stamboek past Megan het beste bij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Spetter

welk stamboek past Megan het beste bij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 20:00

Omdat er nu zoveel verschillende stamboeken, keuringen en zo zijn, ben ik de weg een beetje kwijt in tinkerland. Ik zou met Megan wel eens naar een keruring willen (als het niet te ver weg is..) Maar weet nu niet zo goed waar ze het beste zou passen. Ze is een geregistreerde ics (als veulen opgenomen). Ik ben geen lid van een stamboek. En dan nog, heeft het zin om met haar naar een keuring te gaan. Haar gangwerk is een beetje boerenpummelpeerd, zoals ik haar noem, maar ze is ontzettend lief en met rijden merk je er niks van. Maar als ik haar door het land zie galoperen..... dan denk ik, pffff lompe merrie :+ (ze mankeert niks hoor aan benen of rug, allemaal gecheckt, ze heeft gewoon geen Spetterend gangwerk zoals Spetter had (voor hij artrose had)
Nou dan nu maar even 2 foto's
Afbeelding
Afbeelding
Ze heeft een heel breed hoofd. Valt niet op op de foto zie ik nu.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4JE67VT8.jpg
Ze heeft een kort rugje, veel behang, dikke staart en volle manen.
En dan nog een vraagje, maar niet echt van belang omdat ik geen fokambities heb. Wat voor hengst zou leuk bij haar passen? Ze heeft een thundernakemeling die inmiddels 1.60 is (merrie). Zelf is Megan 1.52
Nou volgens mij genoeg info. Dit topic is gewoon uit nieuwsgierigheid. Liever geen stamboekdiscussies.

Whis_Serada

Re: welk stamboek past Megan het beste bij

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:06

Ik zou het zelf niet kunnen zeggen ik denk dat ze wel bij ieder stamboek zou passen

Lonan

Re: welk stamboek past Megan het beste bij

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 21:31

Geen idee Cindy, ik heb me nog nooit daar in verdiept. Maar je meid ziet er super uit.