[TI] welke kleur pad bij Tinker?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sumic

welke kleur pad bij Tinker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-10 21:51

Vandaag zijn we geslaagd voor een westernzadel. Maar nu moeten we nog op zoek naar een bijpassende westernpad. Maar wat staat nu mooi bij een zwart bonte tinker?

Zelf denk ik aan zoiets (kleur):

Afbeelding

Maar staat dat eigenlijk wel?
Wie rijdt er met een westernzadel en wat voor kleur pad gebruik je daaronder? (misschien een foto on link erbij?)
Hebben jullie nog tips van sites waar ze westernpad verkopen?

Ik ben benieuwd!

stalnijmegen

Re: welke kleur pad bij Tinker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:44

iduna word hier gereden met een westernzadel, een roundscirt ofzoiets ( geen verstand van haha) iig die van achteren wat korter. wij hebben daar een schapenwollensjabrak onder ( ooit goedkoop op de kop weten te tikken, anders had ik hem nooit gekocht)
anders moet je echt eens een keertje naar athuur's gaan in vorstenbosch ( vanuit jouw ongeveer 45min rijden) die heeft alle kleurem , maten noem maar op..

8nnemiek

Re: welke kleur pad bij Tinker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:49

Ik ben zelf helemaal weg van natuurtinten :D Bruin, oranje, creme..
Maar eigenlijk past alles wel bij zwart-wit :D

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:50

Ik plaats hier een slotje; dit soort topics zijn niet toegestaan. Zie ook het stukje in de charter van [HAR] Harnachement:
Citaat:
"Welke kleur staat mooi bij mijn paard/pony" of "wat vinden jullie van deze kleur op mijn kleur paard/pony" en andere "kleurtjestopics" zijn niet toegestaan en gaan op slot.
Ook het vragen om foto's van een bepaalde kleur dekje is niet toegestaan, deze topics worden ook gesloten. Wil je weten wat voor kleur een bepaald dekje precies heeft kijk dan even op deze site: http://kleurenvandekjes.jouwpagina.nl/ met dank aan Bokker magda_90 die een berg werk verzet heeft om deze site zo compleet mogelijk te maken.
Je kan magda_90 nog helpen de site verder uit te breiden, kijk dan even in dit topic: magda_90 @ [HAR] Zoveel namen voor kleuren...

Alvast dank voor je begrip!