Wie gaat er naar de hengstenkeuring van het BTS( dochter stamboek van het NSvT) Deze keuring gaat door op 27 maart waar op de Heikant dat is in Nederland ( zeeland) op 2 m van de Belgische grens.
Misschien kom ik met Celtic. Wel een eind rijden en de dag erna de ICS keuring dus nog even over nadenken.
ragna
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-10 19:51
_Patrick_ schreef:
Die was ook in Moerbeke toch? Misschien kom ik kijken, als het de moeite is tenminste
Ja die was er op de keuring in Moerbeke - waas ook.
_Patrick_
Geplaatst: 05-03-10 20:10
Is er al meer bekend over welke hengsten er komen of het aantal? Vind het wel leuk om te komen kijken maar dan moet het wel de moeite zijn voor mij om naar de overkant te rijden.
Ik had van de week via de mail een uitnodiging gehad voor de hengstenkeuring me of zonder paard.
Nu kreeg ik vandaag een mail dat ik ook met paard kan komen. Dan wordt hij wel gekeurd maar niet voor de dekdienst dus gewoon als jonge hengst.
Vorig jaar ben ik met Patrick naar de keuring in Moerbeke geweest en wilde dat misschien dit jaar ook doen. Maar ik kan ook volgende week naar de keuring gaan........
Voor mij maakt het niet uit wanneer ik ga als ik wil. Maar is misschien ook wel een leuke ervaring voor Patrick met andere hengsten...... Dus zit nog in dubio wat ik wel of niet doe.......
Ik ga met Celtic mee :d Heb er erg veel zin in! Ook ga ik heel veel foto's maken! Mensen die graag een foto willen hebben kunnen mij een PB sturen. Zo kan ik na de keuring de foto's sturen via de mail.
*Wel zijn hier kleine kosten aan verbonden.
Vrijdag gaat hij door de wasstraat dan is hij er helemaal klaarvoor zaterdag