Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Welke merken die zadels hebben weet ik niet.
Spetter schreef:Voor Spetter (denk dat ie Vanner is 1.62, breed met schoft) heb ik een fryso vzh. Beviel heel goed. Wel nog aan laten passen door andere zzadelmaker. Op Megan past ie echter niet (zadel is te lang voor haar korte rugje) dus nu is mijn heerlijke zadel werkloos.
Boomloos past niet altijd bij onze brede paardjes. Op Megan heb ik ook boomloos tot ik wat anders heb. De zadelmaker heeft het pommeltje meegenomen om af te vlakken, want die prikte in haar rug, veel te smal.

KootMiraDrum schreef:Spetter schreef:Voor Spetter (denk dat ie Vanner is 1.62, breed met schoft) heb ik een fryso vzh. Beviel heel goed. Wel nog aan laten passen door andere zzadelmaker. Op Megan past ie echter niet (zadel is te lang voor haar korte rugje) dus nu is mijn heerlijke zadel werkloos.
Boomloos past niet altijd bij onze brede paardjes. Op Megan heb ik ook boomloos tot ik wat anders heb. De zadelmaker heeft het pommeltje meegenomen om af te vlakken, want die prikte in haar rug, veel te smal.
Weet niet welke boomloze je hebt, maar de Barefoot heeft ze in 3 maten en je kunt ook geen pommel gebruiken, de ruimte opvullen met watjemwaarwilt.