Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) in alle soorten en leeftijden. liedje89 schreef:Als ik jou was zou ik me niet vast pinnen op een bepaald ras. Hoewel je misschien met de voorkeur voor een rustig paard wel het beste bij de koudbloeden kunt zoeken. Zou ik eerder op karakter gaan zoeken dan op ras.
Er zijn trouwens vast wel geschikte tinkers te vinden dus als je echt iets hebt met het ras is het vast wel mogelijk.
R.X. schreef:liedje89 schreef:Als ik jou was zou ik me niet vast pinnen op een bepaald ras. Hoewel je misschien met de voorkeur voor een rustig paard wel het beste bij de koudbloeden kunt zoeken. Zou ik eerder op karakter gaan zoeken dan op ras.
Er zijn trouwens vast wel geschikte tinkers te vinden dus als je echt iets hebt met het ras is het vast wel mogelijk.
Ik vind ze echt waanzinnig mooi, maar uiterlijk is bij komt bij op de laatste plaats.
Maar ik weet dus niet of het mogelijk is een geschikte tinker voor me vinden ik ben ook benieuwd wat kenners vinden van de gangen omdat ik dus met wat probleempjes zit.
Een ander ras of kruising is ook welkom hoor, ha, ha.
Maar ik wil graag wat meer te weten komen over de Tinker.
) en die gangen nou geen 1 paard rijd zo lekker als hun (behalve polly(fjord) dan
) R.X. schreef:liedje89 schreef:Als ik jou was zou ik me niet vast pinnen op een bepaald ras. Hoewel je misschien met de voorkeur voor een rustig paard wel het beste bij de koudbloeden kunt zoeken. Zou ik eerder op karakter gaan zoeken dan op ras.
Ik vind ze echt waanzinnig mooi, maar uiterlijk is bij komt bij op de laatste plaats.
Maar ik weet dus niet of het mogelijk is een geschikte tinker voor me vinden ik ben ook benieuwd wat kenners vinden van de gangen omdat ik dus met wat probleempjes zit.
Een ander ras of kruising is ook welkom hoor, ha, ha.
Maar ik wil graag wat meer te weten komen over de Tinker.
. Die waren allebei heel betrouwbaar de een was wel iets ontdeugend maar dan niet echt op een bedreigende manier (meer stiekum blaadjes proberen te vreten tijdens het rijden etc.). Dus ze bestaan zeker wel lieve betrouwbare tinkers. Misschien dat je wel wat langer moet zoeken als je echt graag een tinker zou willen en dus niet bij andere rassen zou kijken. 
R.X. schreef:Oké ik woon in de Achterhoek, voor meer info graag pb.