[TI] 10 april Lunteren, Sportdag met clinic Jenny Veenstra

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

10 april Lunteren, Sportdag met clinic Jenny Veenstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-09 19:37

Beste Tinkerliefhebbers,

Het is zo ver: op 10 april op de Nieuwe Heuvel in Lunteren organiseert het NSvT een Sportdag.

Op deze dag kun je van alles doen met je tinker. Je hoeft geen lid te zijn, maar leden hebben wel voorrang bij inschrijving. De onderdelen die we hebben zijn de volgende:

Dressuur met en zonder startkaart, deze wedstrijd kun je mee laten tellen voor de zomercompetitie als je lid bent, schrijf dan een C in de rechterbovenhoek van je coupon of geef dit duidelijk aan in je mail. Je kunt meedoen in de klasses B t/m Z2, er wordt buiten gestart. De kosten zijn 10 euro per proef.

Springen je kunt deelnemen in de klasses 40cm, 60 cm, 80 cm en bij voldoende animo ook 1m. We verwachten dat we binnen kunnen springen. De kosten voor 1 parcours zijn 7,50. Ook voor het springen hebben we dit jaar een zomercompetitie, dus als je daaraan deel wilt nemen geef dit aan in je mail.

Clinic Na de enthousiaste reacties op de clinic in oktober hebben we besloten om weer een clinic te organiseren. Deze clinic wordt gegeven door niemand minder dan Jenny Veenstra!!. Jenny heeft zelf op hoog niveau gereden met diverse Friezen en geeft onder andere de Friezentrainingsweken op Academy Bartels. Meer informatie over Jenny vind je op http://www.dressuurstal-jenny-veenstra.com. De kosten voor deelname zijn 35 euro per combinatie, er kunnen maximaal 12 combinaties deelnemen, wees er dus op tijd bij!

Kur op muziek Net als de clinic was ook de kur op muziek een succes in oktober. Daarom wordt ook dit herhaald. Heb je een leuke kur of kun je er 1 lenen, doe dan mee. Je kunt inschrijven in de klasses B/L/M en Z1 en Z2, let op, als je L start dien je ook oefeningen uit het L2 in je kur te verwerken, ditzelfde geld voor de M (M2). De kosten voor het rijden van een kur op muziek zijn 7,50.

De dagindeling is grofweg de volgende:

8u30 - 12u30 Clinic
13u00 - 15u00 ALV NSvT
15u00 - 17u00 (in het geval van 1 bak mogelijk uitloop tot 18u30) dressuur buiten
15u00 - 15u30/16u00 springen binnen
aansluitend: kur op muziek binnen.

Als je meedoet met de clinic en daarnaast nog 2 onderdelen krijg je 5 euro korting op je totale inschrijfgeld.

Opgeven voor alle onderdelen kan via wendyklarenbeek@hotmail.com

Let op dat het inschrijfgeld voor de clinic uiterlijk 2 weken van te voren overgemaakt dient te zijn op de rekening van het stamboek, voor de startgelden is het ook mogelijk deze over te maken, die mogen echter ook op de dag zelf contact voldaan worden.

eef_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:16

He wendy even een vraagje,
Zijn de proeven op gras of in de bak en het losrijden op het gras of in de bak?
Dit in verband met stiftgaten.
Evelien

WenK

Re: 10 april Lunteren, Sportdag met clinic Jenny Veenstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-09 21:22

Alles is op zand. Gezien het seizoen kunnen we nog geen gebruik maken van het gras. Helaas, want dan zouden we meer mensen kunnen laten starten.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 21:45

Ahhhh, ben bang dat het dit jaar geen zomercompetitie word voor mij.
Ik heb net bij de agenda gekeken en bijna alle wedstrijden zijn tegelijk met belangrijke TREC wedstrijden, balen.
Vond het net zo leuk dat er nu ook springen bij is.

Zal nog even een mailtje sturen om mij voor de ALV af te melden, lijkt me wel zo netjes.

Verder ziet het progamma er erg leuk uit +:)+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 09:06

Oh dat is nou jammer Gilbey!

Vallen ook de tinkerdagen zo rot?

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:55

Leusden lukt gelukkig wel, daar was al eerder contact geweest gelukkig.
De centrale keuring kan ik ook (een week vroeger had mij niet gelukt ivm NK TREC waar ik ook mee help organiseren/voorbereiden)
Voor de rest zou misschien de strandrit lukken en is het weekend nog vrij van Assen maar dan ben ik net een paar dagen terug van een selectie wedstrijd ver in Duitsland, ik weet niet of ik dat ga trekken.

10 april --> clinic TREC voor gevorderden in Duitsland vlak bij Koblenz
3 juli --> selectie wedstrijd in Courtil, Ardenne vlak bij Luxemburg
28 aug --> vertrek naar Oostenrijk (meer dan 1000 km rijden en wil daar op maandag gaan aankomen)
5 sept --> EK

De laatste 2 natuurlijk pas als ik door de selectie kom en Gilbey fit is.

Het is wel super als het gaat lukken, maar ik baal wel dat die data nu net zo gelijk vallen.
Heb juist bij Gilbey weer een volle startkaart aangevraagd om ook weer te gaan dressuur rijden met haar.
Dat wilde ik juist bij al die tinker/koudbloed activiteiten gaan doen.
Tja vind te veel leuk en soms moet je dan keuzes maken.
Toch ga ik dit jaar proberen naar het EK te mogen gaan en blijf ik gewoon iedereen vragen hoe het bij de ZC en andere activiteiten was :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 18:13

Ik denk even na over het springen.
Jammer dat ik zomercompetitie niet mee kan doen, denk niet dat ik dat red aangezien ik rond juli/augustus vertrek. :j

milou_darby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 23:52

zijn er 2 verschillende dressuurproeven? en dus de mogelijkheid om er 2 te rijden of kan dat niet ivm met te weinig plaatsen??

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 23:56

ik had me via de mail op startlijsten.nl opgegeven om met mijn jonge fries mee te doen aan de clinic maar hoor er verder maar niks over?????

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 00:06

Uuuhm, het is een activiteit voor tinkers, denk dat het niet de bedoeling is om met een fries te komen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 09:21

Klopt, ik lees net je mail diesel83, de mail is de afgelopen (feest)dagen ook niet gelezen... ;)

Enkel op het moment dat eea niet door zou kunnen gaan wegens te weinig deelname door tinkers is er een mogelijkheid dat er een groepje "andere rassen" toegelaten wordt om zodoende deze clinic doorgang te kunnen laten vinden voor de tinkerliefhebbers. Of dit het geval is weet ik pas zo'n 2 a 3 weken van te voren.

Milou_darby, je kunt voor de dressuur met en zonder startkaart 2 proeven starten.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 10:27

WenK: Mocht je last minute een ruiter te kort hebben voor de clinic wil ik wel meedoen hoor.. :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 10:30

Je kan je toch sowieso opgeven Schimp?

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 10:41

Zit nog een beetje te twijfelen.. Dan moet ik wel supervroeg van huis (zou dan zowiezo in de laatste groep van de clinic willen), tis wel weer 35,- plus dat ik dan ook een box wil huren omdat je dan de hele dag weg bent dus die kosten komen er ook weer bij..

Plus dat ik dan van 13:00 tot 15:00 mezelf moet vermaken aangezien ik geen lid ben en dus niks bij de ALV heb te zoeken.. }:0

(hou het nog wel even in gedachten, want lijkt me wel superleuk, wil eigenlijk ook wel springen.. :D )

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 10:46

Je kunt heeeeeeeeeeeeeeeerlijk lunchen daar en er zijn manegelessen in de binnenbak, ook altijd erg vermakelijk. Dus die 2 uur kom je wel door hoor... En anders heb ik vast wel een klusje voor je... hahah :D

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:10

Hmmzzz.. wel verleidelijk.. Wat kost een box huren daar of moet ik zelf even naar de Nieuwe Heuvel bellen daarvoor?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 11:14

Gaat nog geregeld worden, moet ik nog even contact over opnemen, zal hetzelfde zijn als altijd. Ik heb zelf voor Lis ook een stal nodig, dus ik houd je op de hoogte!

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:27

Oke.. Kan ik me ook "onder voorbehoud" aanmelden voor de clinic? Moet het nog wel even overleggen enz en ligt even aan de kosten van een box.. :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 11:37

Sure, zet het er maar bij in je mail... :j

milou_darby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:31

okee.. leukk.. nouu ik ga het ff thuis overleggen wat allemaal te doen en dan geef ik me ook op:D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:08

Ik hoop mij nog in te kunnen schrijven bij het NSVT, maar omdat wij gedoe hebben met een fals paspoort e.d. weet ik niet of dat gaat lukken :n
Maar ik zou wel graag mee willen doen met springen en dressuur, clinic lijkt mij ook leuk maar de tijd tussen de clinic en het springen is mij wat te groot :+ Die van mij kan niet zo best alleen(langer) in de trailer staan, hij heeft hem al eens eerder afgebroken :+

Als je mee wilt doen aan de zomercompetitie, moet je dan in het bezit zijn van een startkaart?

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:10

Chantal; ook als je geen lid bent kun je meedoen met springen en dressuur hoor! :P

Edit: Zomercompetitie is er ook zonder startkaart.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:13

Weet dat ik als niet lid zijnde ook mee kan doen, maar dan dus niet aan de zomercompetitie, vandaar... En dat lijkt mij nou juist wel leuk... Maarja, het is nogal een moeilijk geval hier, gezien aangiftes e.d. kan ik nu het paspoort niet kwijt :n

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:50

Welke data zijn de zomercompetitie dit jaar?

Ik twijfel nog. Heb al teveel leuke concoursen op het oog in april. Dus nog even in beraad maar het klinkt allemaal erg leuk.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 10:43

CP112, de tijd ertussen is vanwege de ALV, die is geplant van 13:00 tot 15:00. Zomercompetitie kan inderdaad alleen als je lid bent, meedoen met de activiteiten kan altijd, mits je met een tinker bent... ;)

Marjolein, de data zijn:

10 april Lunteren
pinksterweekend (mei) Leusden
3 juli Grave
24 juli Assen
19 september Leusden
2 oktober Lunteren (finale)