Ik heb sinds van het jaar voor de eerste keer irish cobs uit belgie (logisch aangezien ik daar nu sinds twee jaar woon) en ik vroeg me af ofdat het gewoon mogelijk is om met belgisch ingeschreven Irish Cobs naar nederlandse keuringen te gaan? Moet ik dan nog bepaalde dingen doen op voorhand? (mezelf opgeven ofzo?) alvast bedankt.
rommulus
je mag gewoon als belgisch lid naar nederlandse keuringen
desillies
Geplaatst: 11-12-09 14:14
frenia schreef:
je mag gewoon als belgisch lid naar nederlandse keuringen
Even een aanvulling op bovenstaande, je moet je wel van tevoren inschrijven In het tijdschrift wat je als lid automatisch toegezonden krijgt zitten inschrijfformulieren, ook staat er een agenda in met keuringslocaties. Overigens kun je die agenda en formulieren ook online vinden.
dat weet ze wel hoor lien ze is vroeger met haar merrietje nog dagkampioen geweest
desillies
Geplaatst: 11-12-09 14:20
frenia schreef:
dat weet ze wel hoor lien ze is vroeger met haar merrietje nog dagkampioen geweest
Maar ze vraagt het toch? Haar merrietje heb ik eens van haar willen kopen trouwens
LecyTinker
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-09 14:48
o la la... ik ben berucht merk ik... hahahaha.. jullie zijn schatten voor het antwoorden van mijn vragen. Het ging mij erom dat ik dus even in de agenda nog geen stekene zag staan en vroeg me dus af ofdat ik tegenwoordig ook gewoon met belgische tinkers mag aankloppen bij het nl stamboek. Ik weet namelijk niet in hoeverre die het gescheiden houden als het op keuringen aankomt. Kon namelijk dat de stamboeken niet voor elkaar wilde keuren.
Mijn "merrietje" ... laat het haar maar niet horen. Mevrouw was dan niet groot van stuk, maar een ego waar je U tegen moest zeggen. Tegenwoordig is ze weer lekker geintegreerd in de kudde en loopt ze als fokmerrie wat rond te banjeren. (mis haar wel, ben benieuwd of dat ik er ooit nog zo eentje tegen ga komen met zo een persoonlijkheid).
*edit* en ik ben gewoon netjes lid van het belgische irish cob stamboek. Maar de website is niet echt gaande op het net en dus wordt je doorverwezen naar de nl site. En aangezien ik er dus weer 3 jaar tussenuit was is het allemaal weer even wennen.