Grit schreef:Er is geen "tinker in het algemeen", elk paard is anders, ongeacht ras.
Het gaat erom of jullie als combinatie klikken. Dus erheen gaan en uit proberen!
Ik sluit mij hier hellaal bij aan! Mijn tinker is te tempramentvol om een rasechte tinker te zijn.
Zet ik er een vreemde op dan schiet hij zo verschrikkelijk in de stres en gaat waarschijnlijk met jou rennen.
Hij zou ook niet normaal kunnen stappen met je tot ik er weer op stap. Dus tinker in het algemeen is er niet.
En mijn Tinki is toch echt een import tinki uit Engeland dus wel een rasechte..

Pachenco zo heet hij dus, die kan je ook beter niet een paar dagen laten staan dan word het een bommetje
Wat .. Zegt ben ik het mee eens, doe je dat en je hebt de verkeerde tink (zou die van mij dus zijn) leer je dat toch gauw af want ben je niet rechtvaardig en evt te streng en wat je allenmaal vertelde ,dan zou jij in de pan gehakt worden door pachenco.. Ik ben nu zo 6 jaar al met hem bezig. En dat zie je ook wel.. Tenzij hij wat nieuws moet leren dan wil hij nog wel eens zijn kop er opzetten en bijv gaan slaan met zijn benen en echt drammen etc
Je moet gewoon gan kijken of het klikt tussen jullie, en met tinkers doe je er wel langer over om iets te bereiken
Maar sucses