22 en 23 mei 2010 komt voor de 5e keer een leuk tinkerweekend!! (en voor de 6e keer de tinkerdagen) En weer in Leusden (bij Amersfoort) dus lekker centraal!
Met de onderdelen: * Dressuur * Springen * Cross * En een lekkere buitenrit(bosrit)
Heb jij ook zin om te komen? Of om weer te komen? Kijk op http://www.tinkerdagleusden.nl voor meer informatie en om je in te schrijven
Hopelijk wordt het weer net zo'n leuk zonnig tinkerfeestje als in mei. Wij hebben er alvast weer zin in.
Groetjes en wellicht tot in mei,Michel en Evy (ofwel Michelr en Guppekop)
-------
We zijn er vroeg bij..
Omdat we een aantal ideeën hebben, hebben we vandaag onderstaande mail aan de deelnemers verstuurd. Heb je zelf ideeën, praat dan mee.
Hallo..
Knock, knock, who’s there…. De Tinkerdagen Leusden op een ongebruikelijk moment op de mail. . Ik wil namelijk even met jullie overleggen. Het zit zo……
De volgende Tinkerdagen in mei zijn op 22 en 23 mei. Dat is dus in het pinksterweekend. Omdat het met het dressuur in het weekend altijd al lekker vol is heb ik het idee opgevat om al op vrijdagavond met de dressuur te beginnen. Ik weet nu nog niet of het officieel dan wel niet officieel wordt of dat het een combinatie wordt. Het is dus een aanvulling op het weekend. Geen vervanging. De dressuur blijft ook op zaterdag en zondag. De stallen staan op vrijdag al, en een groeiend aantal deelnemers komen op vrijdag al aan. Nu lijkt het me ook leuk om, als we toch op vrijdag al beginnen, ook een onderdeel van de paardensport erbij te nemen. Ik zelf vind mennen leuk om erbij te doen. Dat zou dan op de crossbaan moeten met de mogelijkheid naar buiten toe. Ikzelf heb (nog) geen verstand van mennen. Ik heb in het grijze verleden 1x een mentocht gedaan in de bossen van Vierhouten (veluwe). Ik weet dat een, ik denk, vader hier met Marianne (ringmeester) over heeft gehad. Jammer genoeg heb ik hem zelf niet gesproken. Weet iemand wie dit is (of weet je iemand die me bij kan praten over mennen), laat hem dan svp contact met me opnemen. Ff een zijweg was dit, nu weer terug naar de hoofdweg. Mijn eerste vragen: is er belangstelling om op vrijdagavond al met dressuur te beginnen en wat dan. is er belangstelling om op vrijdagavond iets met mennen te doen?
Nu doet zich het toeval voor dat de maandag 2e pinksterdag is en dat dit voor veel mensen een vrije dag is. Zou het leuk zijn om ook nog bepaalde onderdelen op de maandag te organiseren (3,5 dag!…. Als dat niet een hoog penny gehalte heeft…)? Ik denk dan aan dressuur, barrelrace (western) lijkt me ook erg leuk om een keer erbij te doen (dit zou dan ook op en rond de crossbaan moeten kunnen). Of wat te denken van een soort Huntchase (estafette-race met hindernissen) met 3 of 4 ruiters in een ploeg en dan twee ploegen tegen elkaar). Is een dauwtraprit met picknick leuk? Misschien is een hindernisbaan leuk? Of misschien vind Angelique het wel leuk om een soort tinkerrecordrit op poten te zetten… Of misschien weet je zelf nog wel een leuk idee…. Ik vind zelf dat we niet nog eens moeten springen en crossen. Ik denk dat dit dan teveel van het goede wordt. Mijn vragen: vind je het een leuk idee om als we ook op maandag iets organiseren? wat zou je dan leuk vinden (meerdere ideeën/opties zijn uiteraard mogelijk) ?
En dan nog een praktische vraag voor als we een lang weekend organiseren.. Wie wilt er meehelpen met de organisatie. Ik denk dan bv aan secretariaat (ik vind het namelijk geen goed plan als Lisette een heel pinksterweekend op het secretariaat zit, parkeerwacht, ringmeesteren, helpen met bv het springparcours (of de Huntchase) opzetten en afbreken etc.
Laat me even weten wat je van deze plannen vindt. Het gaat mij er dus niet om dat je nu al moet aangeven of je echt komt. Maar geef svp geen ideeën voor de maandag, als je nu al weet dat je op de maandag niet kunt. Ik wil ook pas echt iets met de vrijdagavond en maandag gaan doen als ik de indruk heb dat er ook voldoende deelnemers zouden kunnen zijn.
Net ook al even op de mail gereageerd, maar Troy en ik zijn er ook bij!!! Zeker op zondag en maandag! En heel misschien zijn we dan al zover dat we mee springen! we zijn hard aan het oefenen!!
Ik doe mee!!!! Wanneer kunnen we inschrijven? Ik wil dan ehm, vrijdag dressuur, zaterdag dressuur, zondag dressuur en maandag dressuur en western... En misschien zaterdag ofzo ook springen... Haha...
Op je mail heb je al per mail antwoord van mij... Haha...
sparkeyboy
Geplaatst: 12-10-09 12:11
ik ga zeker meedoen met mijn tinker diablo. dressur en springen. mijn moeder doet dit keer ook met met haar tinker bailey. dressuur doet zij. en misschien doe ik ook mee op bailey met springen. wandt zij kan namelijk goed springen. hahha
Ik ben er dan zonder m'n paardje als alles goed gaat. Ze is dan met zwangerschapsverlof en staat op een mooi plekkie met weidegang en dubbelgrote stal .
roosa
Geplaatst: 12-10-09 17:59
Als alles mee zit,en ik krijg die bolle klaar dan zijn wij er ook weer bij.
Zijn er wel genoeg plekken kwa stallen. Want ik ben wel afhankelijk van een stal?
Schimpje
Geplaatst: 12-10-09 18:33
Wij zijn er zeker ook bij, in het M1 en wie weet al M2!!! Weet alleen nog niet hoeveel dagen ik er ben, omdat het dan toch al dekseizoen is en hij op KI staat.. Kunnen wel een dag van te voren sperma vangen maar 3 dagen wordt te lang denk ik...
Hoop iig 2 dagen te kunnen, misschien dan vrijdag/zaterdag. Wij willen zeker weer een stal ja!
Marsafuba
Geplaatst: 12-10-09 19:31
Ik ben er ook weer bij. Heb vanmiddag ook even op de mail gereageerd, maar ik ben ook weer van de partij. Zie jullie dan!