[TI] Help.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovemyladie

Help.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 16:57

Hey

Ik heb even een kort algemeen vraagje..

Ik kwam via via een supergaaf hengstveulen tegen! (jaarling) Een tinker die geinporteerd is vanuit Engeland. Met een soort van papier, wat dus voor mijn doen niks wil zeggen maargoed.. dat vind ik verder geen probleem.

Hij was heel erg mak en braaf, voetjes optillen alles.. echt een scheet!

-Over het algemeen is het karakter toch erg rustig en vrijwel cool in de kop bij een tinker? Of heb ik dit helemaal fout??
-Vanaf welke leeftijd kun en gebeurt castreren meestal bij de Tinkers?
-Voor de kar kunnen vrijwel alle paarden, tinkers in het speciaal?

Ik zou zelf nooit echt voor een Tinker gaan, maar deze kwam gewoon op mijn pad, echt een enorm lief beest daarom viel hij mij zo op. Hij heeft dan ook geen vlekken haha. En is niet erg groot, mooi maatje voor een jaarling.

Groetjes,
Als iemand meer tips/dingen weet die ik even moet weten over de tinker, graag even laten weten..

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:00

Een Tinker is een paard (of pony), dus qua castratie en gebruik niks anders dan eender ras. Van oorsprong zijn ze gefokt om voor de wagen te lopen.

Tinkers zijn cool en relaxed, maar het blijven paarden met gevoel, met angsten, met karakter en een bijzondere eigen wil...

lovemyladie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 17:06

Chubby schreef:
Een Tinker is een paard (of pony), dus qua castratie en gebruik niks anders dan eender ras. Van oorsprong zijn ze gefokt om voor de wagen te lopen.

Tinkers zijn cool en relaxed, maar het blijven paarden met gevoel, met angsten, met karakter en een bijzondere eigen wil...

Idd het blijven paarden, en dat weet ik ook! Alle beesten blijven beesten en gedragen zich daarna..