ik wilde net een topic hierover openen maar zie dat die er al is Ik kom paardloos. Ik hou het daarmee voor gezien dit jaar. Misschien volgend jaar nog een keer met kyle want die moet zijn 1ste premie nog een keer terug verdienen na die actie van een paar jaar geleden waar die zijn 1ste premie kwijt raakte en een 2e haalde. Kom wel met mijn camera. En waarschijnlijk met 2 vriendinnen ook met camera. Heb er nu al zin in. Helemaal in de laatste keuring op 26 september.
ik moet alleen nog even het vervoer regelen maar heb er nu al zin in!!! neem mijn camera mee om foto's en filmpjes te maken...
Shayla
Geplaatst: 04-07-09 14:07
Ik kom ook
Duncan gaat mee , doet mee aan de rubriek stamboek hengstveulens :
En Bowen doet mee aan de jonge hengstenkeuring , stamboek hengsten 2 jaar :
Shayla gaat ook mee voor Duncan Maar doet zelf niet mee aan de keuring. Mijn jaarling Brenna wil ik in september inschrijven
Ben erg blij dat ik voor de keuring ook nog een week vakantie heb ... 3 van die witte knollies schoon zien te krijgen zal niet mee vallen Nog vrijwilligers om mee te helpen met wassen ?
Ben erg benieuwd naar Bowen, heb hem als veulen op de keuring gezien. En was toen al helemaal weg van hem.
Shayla
Geplaatst: 05-07-09 00:09
Bedankt
Ik ben ook heel benieuwd hoor hoe hij het gaat doen Van Duncan ook trouwens
Thuis kan Bowen heel leuk lopen al zeg ik het zelf , maar op de keuring was hij vorig jaar ook vrij zenuwachtig En dan gaat hij dus lopen klöten en vrij kort lopen met de achterhand ... hopelijk heeft hij dat deze keer een heel stuk minder ....
Tinkermuts
Geplaatst: 05-07-09 08:43
pomtiedomtiedom, was maar lekker zelf , jij hebt z'on rare witte hengst voor shay uitgezocht , ik rijd mn kleinzoon wel erheen
Als het maar effe kan kom ik natuurlijk ook... Wil wel even de broertjes van mijn Brookie aanmoedigen!!
Shayla
Geplaatst: 05-07-09 10:56
Leuk Wendy Straks staat er een hele Bowen en Duncan fanclub langs de kant
En bedankt he Sas Laat mij het zware werk maar doen Ik wou ook eerst die rare witte hengst niet kiezen , ik was bang dat hij ook zo wit zou doorfokken...maar ja ... hij stond zo lekker dicht in de buurt en de eigenaresse zei dat het met dat witte doorfokken wel mee viel Ach ... ik spreek gewoon met Sanne af dat ze er zelf moet zorgen dat Duncan mooi schoon en wit is
snowdon
Geplaatst: 05-07-09 11:02
Ja dat leed is nu uiteraard lekker aan Sanne
Tinkermuts
Geplaatst: 05-07-09 11:11
ghehehe fokt pas wit door als ie met pensioen gaat
BaiNar
Geplaatst: 05-07-09 11:51
Shayla schreef:
maar ja ... hij stond zo lekker dicht in de buurt en de eigenaresse zei dat het met dat witte doorfokken wel mee viel
Tja... moet ze natuurlijk wel op tijd de toner verwisselen!!!
BaiNar
Geplaatst: 05-07-09 11:52
Shayla schreef:
Leuk Wendy Straks staat er een hele Bowen en Duncan fanclub langs de kant