Wat een prachtige foto's! Vooral een foto van een hengst (volgens mij) op appleby. Vos bont, wit koppie, keine voskleurige oortjes.
Ben je nog bij andere fokkers geweest?
Nee daar is helaas niets van gekomen,ze zitten ook erg verspreid over engeland.
Tinker32
Geplaatst: 19-06-09 12:38
Oww....ik wil er echt graag naar toe. Ga dit jaar op zomervakantie naar Engeland, even kijken of ik daar ergens meer info kan krijgen Gave foto's, houd het zeker in de gaten om te kijken of nieuwe bij zijn gekomen!
stalnijmegen
Mooie foto`s!! Enig idee hoe het zit qua maten van de paarden daar? Er staan geen mensen op de foto`s dus is lastig in te schatten. Die roan hengst (bobby) lijkt bijv groot, tot je dat kindje er naast ziet staan, dan pas zie je hoe klein ie is (voor mijn doen dan he ). Denk dat de meeste rond de 1.40 zitten?
jacky2
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-09 10:48
De meeste zitten denk ik rond de 1.45,de engelse willen ze weer het liefst zo klein mogelijk rond de 1.40 a 1.45.
Bobby is denk ik hooguit 1.45 maar ben niet zo goed kwa hoogte gokken,sam die bij hem staat is maar 4.
jacky2
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-09 08:57
De foto's van appleby staan erop
Er komen alleen nog wat foto's van toms paarden thuis bij.
geweldige foto`s......meid je meot een geweldige tijd hebben gehad daar tussen al die vlekken....super!! Ga er toch ook nog eens keertje kijken.....staat op mijn verlanglijstje...dus sint...dit is een hint!