Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vasthi schreef:Binnenkort dus 4 stamboeken voor robuuste bonte paarden met veel haar?
Yes, dan kunnen we kwartetten!!!(maar eigenlijk is het natuurlijk helemaal niet grappig...........)
Maydine schreef:Er heeft al een aantal keren een officiele premie keuring van het ICS Ierland bij ons op het bedrijf plaats gevonden. Ons bedrijf, Huifkarcentrum Bergh in Zeddam heeft deze toen georganiseert. Afgelopen jaar heeft deze helaas niet plaats kunnen vinden vanwege te weinig opgaven. Er staat een Premie keuring voor merries en ruinen in de planning voor dit jaar, we zijn mijn het ICS in beraad hierover. Deze zal in september gaan plaats vinden. Waarschijnlijk 20 en anders 27 september. Ik wilde een berichtje gaan plaatsen maar op deze manier kan het ook. We zouden graag willen weten wie hiervoor met zijn/haar Tinkers in geintresseerd zijn en mee zouden willen doen om zo een schatting te maken van het aantal deelnemers. Mensen die interesse hebben om mee te doen met zijn/haar paarden kunnen mij een PB sturen hierover. Zo kunnen wij een beetje een beeld krijgen hoeveel motivatie hiervoor is en zo kan ik de mensen op de hoogte houden van de vooruitgang met het ICS. De precieze datum wordt dan zo snel mogelijk bekend gemaakt, afhankelijk van het aantal geintresseerden! Opgave zal daarna mogelijk zijn via het ICS wanneer alles rond is.
Deze premie keuring is dus alleen voor Irish Cob Tinkers en niet voor het Nederlands Tinker stamboek.
Vasthi schreef:Beetje onduidelijk.........Je paard moet dus ingeschreven staan bij ICS NL wil je je mogen inschrijven voor de keuring van ICS IL?