Ik heb laatst een recor van 90 cm gehaalt met mijn tinker Gipsy Moon! Zijn stokmaat is zo rond de 1,47 Maar nu is mijn vraag, hoe hoog springen jullie met jouw tinker? En wat is zijn of haar stokmaat?
Ik spring nog niet met mijn paardje, hij heeft wel een keer over balken gelopen maar springen daar is ie nog niet aan toe...
Marloes_R
Geplaatst: 08-02-09 22:45
Het hoogste wat ik met mijn tinker heb gesprongen is 60 cm. Zij kan het wel, alleen ik vind hoger een beetje eng Na mijn zwangerschap pakken we het springen weer op, Tosca vindt het helemaal geweldig Haar stokmaat is 1m47.
hdv
Geplaatst: 09-02-09 07:03
ik vind hoger dan 60 zelf ook een beetje eng worden komt omdat ik er een keer erg hard van af ben gevallen...
Ik houd ook niet zo van springen. Ons record onder het zadel is ongeveer 70 cm. Maar ik ben altijd te lui om steeds tussendoor af te stappen en weer hoger te leggen.. Zonder ruiter heeft ie 105 gesprongen. Hoger heb ik hem nooit gelegd.
Onze tinker Flannagan (Guus) springt over het draad. Die stond eerder op 1.20 Hijzelf is 1.58 inmiddels zijn de draden verhoogt naar 1.50 en nu blijft hij erachter.
mijn tinker is rond de 1,50 hoog en heeft 80 gesprongen had er hele mooie foto`s van maar de computer begaf het en de foto`s konden niet meer eraf gehaald worden heel erg zonde
Marsan
Geplaatst: 10-02-09 16:52
Mijn dochter van 12 springt met em in de les zo af en toe(daar ie nog wat jong is) en zat zowizo op de 1 meter. Brian is 1.58 ong.