[TI] Tinkerweekend + open staldag grensstreek Duitsland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shar_ianne

Tinkerweekend + open staldag grensstreek Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:16

Omdat wij zitten met een pas ingezaaide wei, kunnen wij pas laat in het seizoen een Tinkerweekend organiseren, maar nu bood Noelle van Tinkercottage O'Brittain aan om het op haar lokatie samen met haar open staldag te houden. Dit leek ons een goed idee.
Wij regelen het wedstrijdgedeelte en het eten en de overnachtingen worden door Noelle verzorgd.
Wij willen graag weten of jullie mee willen doen. Je kan al vanaf vrijdag middag laat tot zondag komen en dat van 1 tot 3 mei. Je kan ook aan 1 dag meedoen.

Voorlopige dagindeling:
Vrijdag 1 mei: aankomst met 's avonds een zaklampenwandeling door het bos.
Zaterdag 2 mei: 's ochtends een bosrit en in de middag een behendigheidsparcours.
Zondag 3 mei: onderlinge dressuurwedstrijd en een onderlinge springwedstrijd tijdens de open staldag van Tinkercottage O'Brittain.
Tijdens de open staldag kan je genieten van meerdere shows en demo's, een strodorp , hoefsmid, osteopaat en een hengstenshow.

Kosten:
Dressuur: €8,00 per proef. (er kunnen 2 proeven gereden worden)
Springen: €8,00
Behendigheid: €8,00

Kosten die Tinkercottage O"Brittain in rekening brengt:
Overnachting: €10,00 p.p. (douches en sanitair aanwezig)
Caravan: €15,00
Ontbijt: €5,00
BBQ: €12,50
Overnachting paard: €10,00 (incl. voer)
Buitenrit op eigen paard: €10,00
Buitenrit op Tinker van de Tinkercottage: €17,50
Meerijden op de koets: €12.50

De lokatie ligt prachtig in de bossen van Varloh- Geeste. Net over de grens in Duitsland. Ong. 30 minuten vanaf Drenthe en 45 min. vanaf Overijssel. Het is wel belangrijk dat de paarden correct gevaccineerd zijn en het paspoort moet mee. Ook moet je beschikken over een WA verzekering. Dit zijn de enige dingen die belangrijk zijn voor Duitsland.
http://www.obritain.nl/
http://whitetinkerstable.come2me.nl/

Signe

Re: Tinkerweekend + open staldag grensstreek Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:44

Klinkt heel erg leuk, helaas geen western. Ik ben bang dat dit net wat te ver voor ons is voor alleen een buitenritje en ene behendigheids parcours.. Ik noteer de datum wel..

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:11

Ik ga het zeker even onthouden! Vind het wel heel leuk, moet alleen even zien of paardje goed blijft (heeft arthrose) en of het niet de komende tijd weer achteruit gaat, want daar ben ik een beetje bang voor. Maar ik laat het wel op tijd weten of ik er bij zal zijn of niet!

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:58

Superleuk! Wij zouden toch al naar Noelle toegaan. Nu wordt het helemaal leuk

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:04

Waar kun je je opgeven, ik zie op beide sites geen mogelijkheid

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 23:30

is het wel handig gepland zo 1 week voor leusden????

migo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 08:21

sorry, ben op vakantie in italie.......

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 10:45

silas schreef:

Waarom niet?
Op zondag is de open staldag op Tinkercottage O'Brittain, dus daar gaan we het mee combineren. Er zijn dan stands, shows, demo's en er is een hengstenshow. En het is in de vakantie.
Ik hoop dat je ook komt met je geweldige paard!

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 10:47

SBL schreef:

Ik ga er nog een aparte site voor maken waar je je kan opgeven. Wil je het eerder doen, dan kan je mij een berichtje sturen. ;)

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 10:49

dapperdier schreef:
Klinkt heel erg leuk, helaas geen western. Ik ben bang dat dit net wat te ver voor ons is voor alleen een buitenritje en ene behendigheids parcours.. Ik noteer de datum wel..

Maarrrr... Het is wel echt een prachtige buitenrit. We hebben daar een stuk door het bos gelopen en het is er ontzettend mooi! ;) Ook voor het behendigheidsparcours hebben we hele leuke ideeen. :D

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 11:28

shar_ianne schreef:
silas schreef:

Waarom niet?
Op zondag is de open staldag op Tinkercottage O'Brittain, dus daar gaan we het mee combineren. Er zijn dan stands, shows, demo's en er is een hengstenshow. En het is in de vakantie.
Ik hoop dat je ook komt met je geweldige paard!

Ik ga het niet redden, kan ivm het dekseizoen niet ieder weekend van stal zijn ivm merries...
Heb al 9/10 mei leusden dus helaas kan ik niet ook nog het weekend ervoor weg zijn...

succes

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 11:53

shar_ianne schreef:
SBL schreef:

Ik ga er nog een aparte site voor maken waar je je kan opgeven. Wil je het eerder doen, dan kan je mij een berichtje sturen. ;)

Ik heb al een mailtje gestuurd naar Noelle. Ik moet bij haar een paard huren voor de bosrit want ik kan die van mij niet meenemen. En mijn man moet met de koets mee. Die gaat foto's maken.

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 11:55

SBL schreef:
Ik heb al een mailtje gestuurd naar Noelle. Ik moet bij haar een paard huren voor de bosrit want ik kan die van mij niet meenemen. En mijn man moet met de koets mee. Die gaat foto's maken.

Oke, leuk! :D

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 11:57

dapperdier schreef:

Kun je geen show geven bij Noelle? Ik wil je al een eeuwigheid aan het werd zien met die kanjer van je. Waag er eens mailtje naar Noelle. Wie weet zit ze nog niet vol met het programma voor de shows. Het lijkt mij erg leuk.

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 12:00

SBL schreef:
dapperdier schreef:

Kun je geen show geven bij Noelle? Ik wil je al een eeuwigheid aan het werd zien met die kanjer van je. Waag er eens mailtje naar Noelle. Wie weet zit ze nog niet vol met het programma voor de shows. Het lijkt mij erg leuk.

Ik geef er ook een show ;)

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 12:08

Ik geef er ook een show ;)[/quote]

Dan neem ik zelf ook maar mijn fototoestel mee. Nog gefeliciteerd trouwens met afgelopen zondag. Eindelijk in Z2. Ik vind het geweldig.

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 12:26

Willen jullie doorgeven waar je voor zou willen inschrijven, want we kunnen het pas door laten gaan als er genoeg deelname is. Anders blijft het alleen bij de open dag.

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 12:29

Even terugkomen op Tinkerdag Leusden (1 week later). Ik denk dat er heel veel mensen niet aan mee kunnen doen, wij kunnen namelijk ook niet meer meedoen. Terwijl wij met 2 paarden komen en heel wat proefjes rijden. De mensen die daar dus niet naar toe kunnen, kunnen wel bij Tinkercottage O'Brittain voor een gezellig weekend terecht.
De accomodatie is daar echt geweldig! Camperen kan daar gewoon in het bos!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 12:45

shar_ianne schreef:
Even terugkomen op Tinkerdag Leusden (1 week later). Ik denk dat er heel veel mensen niet aan mee kunnen doen, wij kunnen namelijk ook niet meer meedoen. Terwijl wij met 2 paarden komen en heel wat proefjes rijden.

tja, ze zitten kennelijk al vol....

Leuk dat jullie dit organiseren hoor, veel plezier...misschien dat ik een andere keer wel meedoe maar deze laat ik aan me voorbij gaan!

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 12:59

Ik had Noelle al toegezegd te komen helpen met de open staldag.
Ik zal mee doen met de shows en ik sta er met de stand.
Verder wil ik alvast wat paden in het bos gaan bekijken voor het organiseren van een TREC wedstrijd daar.
Even kijken of ik nog aan andere leuke dingen mee kan doen :D , het moet wel kunne passen met alle andere dingen.
Waarom word er trouwens niet te paard een nachtrit gemaakt vrijdag?
Dat echt super leuk om te doen. Lampje op je cap en rijden maar.

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:26

Gilbey schreef:
Ik had Noelle al toegezegd te komen helpen met de open staldag.
Ik zal mee doen met de shows en ik sta er met de stand.
Verder wil ik alvast wat paden in het bos gaan bekijken voor het organiseren van een TREC wedstrijd daar.
Even kijken of ik nog aan andere leuke dingen mee kan doen :D , het moet wel kunne passen met alle andere dingen.
Waarom word er trouwens niet te paard een nachtrit gemaakt vrijdag?
Dat echt super leuk om te doen. Lampje op je cap en rijden maar.

Gossie, klinkt leuk. Wat jammer dat ik niet gewoon drie dagen kan komen. Ik moet de paarden thuis verzorgen. Drie keer heen er weer rijden is ook weer zo'n gedoe.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 23:10

Oei dat klinkt wel heel erg leuk, alleen helemaal naar Duitsland is me wat te ver...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 23:46

Tot wanneer kan je je inschrijven?
En waar?
Wij hebben wel interesse,als het allemaal mogelijk is met vervoer.

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 11:15

_Tivoli_ schreef:
Tot wanneer kan je je inschrijven?
En waar?
Wij hebben wel interesse,als het allemaal mogelijk is met vervoer.

http://tinkerweekend.come2me.nl/

Wij willen eerste toetsen hoeveel mensen er mee willen doen en aan welke onderdelen. Bij te weinig deelname zijn de kosten namelijk te hoog. Als je aan wilt geven waar je aan mee wil doen dan kan je later nog inschrijven. Dan reserveer ik je.

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:35

Was ik helemaal vergeten te zeggen en daarom alsnog. Ik vind dat jullie een heel leuk, gevarieerd programma hebben bedacht. Jullie hebben ook aan de mensen gedacht die niet aan dressuur of springen doen (zoals ik)