Bij haar inenting wilde ik door de Da meteen een schraapje laten maken voor controle op mijt.
Doe ik elk half jaar voor de zekerheid.
Nu zei de Da dat als ze jeuk heeft,en stampt(wat ze zelden doet)het bijna altijd mijt is bij die tinkers

En dat een schraapje, zoeken naar een spelt in een hooi berg was,dus zijn conclusie was ze heeft mijt!
Duw er maar een zooitje gif in en op.
Dit verrotte ik! ik wilde het zeker weten,ga niet met al die gif troep aan de slag als ik niet zeker weet dat ze vlooien heeft.
Buiten dat ik bewijs moest hebben omdat pension klanten zich nog al ahum jeukerig gingen gedragen.
Ik kon haar altijd nog behandelen met gif als dat nodig mocht zijn,maar ik had gewoon het vermoeden dat ze geen mijt had

Dus roos ingeladen en hop naar Laarakker,die kan bij een meting er zo uit halen of ze mijten heeft.
Mijt had ze niet gelukkig!
Verder was het allemaal wel redelijk met roosje,maar ook niet JU VAN HET.
Het kon allemaal veeeeel beter.
En ze kon nog losser in haar lijf.
Bij roos is insuline resistentie ondekt.
Alles klopt!
Ze kan niet tegen biks en niet tegen kuil,gaat daar beroerd van lopen.
Ze heeft vet ophopinkjes, spekkies naast de flanken,en een te dikke kont(en ben zo trots op die kont

Vet wat ze opslaat en waar ze vervolgens niet meer bij kan.
Nu heeft ze medicijnen om het zooitje ongeregeld op te ruimen zeg maar,en staat ze op rantsoen.
Het voer wat ik gaf was slecht voor haar,plukjes stiekum kuil wat ik gaf omdat ze het zoooo lekker vind is taboe.
Ze mag nu alleen nog maar vipagraantjes,een handje grasmix,en oud hooi waar ze erg sjagerijnig van word

Om de vetjes eerst maar eens op te ruimen.
ik heb een Abo op de fructaan index,en wat ik nooit had gedacht is dat het juist nu erg veradelijk is op het gras.
Ook daar moet ik op gaan letten,dus vandaag maar een uurtje en de rest van de dag op een afgevreten zand landje

Maar ben zooooooo blij dat het er nu uitgekomen is.
Gewoon per ongeluk zeg maar,anders was ik nog bezig om haar te vervuilen.

En ik maar denken dat ze cellulitus had

Het is dat ze zo verekte hard moet werken anders had ze al bevangen gestaan hadden ze bij laarakker gezegd.
insuline resistentie en bevangen gaan hand in hand.
Verder zat er een werveltje scheef en haar bekken is gemanipuleerd.
3 dagen rust en vandaag weer gereden op z,n dooie akkertje.
WAUW....lust om te werken(wat ze eigenlijk altijd wel heeft dus dat is een goed teken)een dansend kontje en zoooo los.
En ik vond al dat ze zo geweldig liep en los was,het kon dus gewoon nog beter!
Ze kan hier harstikke oud mee worden hoor, en het is zelfs zo dat als het goed aangepakt word over gaat,het is gewoon voor mij ook moeilijk omdat ik haar nogal
.....ahum verwen met snaai,en een brokkie en een wortel niet 1 maar 4 ofzo een appeltje hier,een manderijntje daar

Mag nie meer

Straks mag ze wel weer een peentje,maar 1 en niet 4

Zijn er hier nog meer mensen die ervaring hebben met Insuline resistentie?
Wil graag alles weten,stroop alle sites al af.
Op deze foto zie je een deukje bij de flank,das dus te veel vet er omheen.
Hoort niet,nu voel ik het ook bij haar ze is te dik