erg leuk die sneeuwfoto,s wil ik ook graag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wat een spanningen geeft zoiets he…. 

) al overnemen, hahaha. We gaan echt in de uitverkoop 
Morgen nog een dag lekker draadjesvlees. :Y dat maak ik altijd voor 2 dagen tegelijk want dat duurt zo’n poos.
Was lemmy een nest aan het maken in mijn krantenmandjes
Vond ie blijkbaar gezelliger
Beest he?

Mira "op" Kit? Voorzover ik weet niet, maar Chub vond haar zwoel kijken geloof ik 

wederom rotnieuws! Sterkte!
)
Het is zo onzeker en je bent eigenlijk met twee aanspraak op 1 dier enzo... Enfin, het is nu afgerond en daar ben ik blij om.
Het toont idd altijd wel ruimer en mooier dan. Maya schreef:Grinnik, hoewel ik dat zelf heb gedaan, die verkoop in termijnen, ik zou het zelf toch nooit doen, en eigenlijk is Leonoor gewoon gek geweest![]()
Het is zo onzeker en je bent eigenlijk met twee aanspraak op 1 dier enzo... Enfin, het is nu afgerond en daar ben ik blij om.

snelle douche,mousse in mijn haar,fohn erover en rennen naar Esther in Middelburg om de verjaardag van haar kleine smurf te vieren 
(ik zat links, Eefje rechts en die had de leidsels vast en ik de zweep) en die was dus raak.....
) ik klik hem nadat ik hem door de ringen heb gehaald aan elkaar (dan heb je dus een cirkel zeg maar) doet ie kloterig dan ruk ik daar eens stevig aan,heeft dit niet het gewenste effect (maar tot nu toe heeft het dat wel) dan kan ik het in een beweging over zijn neus trekken en hem op die manier op zjn plaats zetten.afgelopen voorjaar heb ik het wel op die manier gedaan,hij had toen nog niet zoveel respect voor me als nu......
Het werkt bijna verslavend! Woeps, vergeten dat je op moet passen. T wordt tijd dat je effe bijtankt 

Citaat:Hengstenkettingen heb ik in het verleden ook wel gebruikt, maar verkies dan toch liever een bit met hoofdstel. Al dat geruk met een hengstenketting vind ik eigenlijk ook niks.
Veel sterkte voor jou en je vader.
Vasthi schreef:Branka, de handleiding heeft dus effect gehad. Weet diegene al dat jij het gemaakt hebt?
hebben jullie dat nou ook of ben ik zo'n emotionele miep
maar het is ook wel echte tranentrekkerij TV..... Bonte schreef:Zit Hart in Aktie te kijken en kan het nooit droog houdenhebben jullie dat nou ook of ben ik zo'n emotionele miep
Bonte schreef:Even hallo van deze kant.
Leuke foto's gezien. Vooral Dienie was goed bezig met haar foto's![]()
Zit Hart in Aktie te kijken en kan het nooit droog houdenhebben jullie dat nou ook of ben ik zo'n emotionele miep

En uit de kamerkast is een hoop weg en de keuken is ook al een stuk leger.. Haha, Lem had idd nestdrang 
Die schapen ook altijd! Jammer dat je niet meer kon rijden. Juul had geen zin om te zingen...
BrankaZ schreef:Maar goed, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren
Ben benieuwd wat er gaat volgen