Ik ga dit ook voorkomen volgend jaar Andrea door nieuw zand te laten komen voor er in zodat die terug buiten kan voor te mesten en plassen etc., zand kamt er makkelijk af weet ik van toen het zand in de winter wel nog goed was (eerste winter dat die hier was).
Vind het erg jammer zoals het gelopen is door een auto ongeval (eindje lam gelegen en daarna school), er had anders zeker terug nieuw zand in gezeten dit jaar nog. Snap je volledig het is niet prachtig zie liever zijn wollen vachtje of helemaal strak in het pak maar nu het is er af heeft die verder geen last meer van gelukkig.
Ik spendeer er enkele honderden euro's in zodra een vrachtwagen op kan rijden voor het in de uitloop te lossen of er vlak naast (door zelf een oude blessure bij sport en mijn moeder een arm die nooit meer goed komt sinds het ongeval kan ik het niet heen en weer rijden is te zwaar geworden voor mij en mijn moeder) had anders al lang laten lossen van voor. Vanaf dan laat ik zeker ieder jaar de boel aanvullen met een kleine nieuwe lading of zandzakjes te zien hoeveel nodig is. Wil dit niet meer meemaken spendeer liever hier in dan in dekens etc.
@Kaat is inderdaad niet mooi zeker door dat lichtbruine (had dat echt niet verwacht) maar ja beter dan klitten die aan zijn vel trekken en haren die niet opdrogen (was kei nat onder die klitten) happy dat ik het er toch heb afgedaan. Die verhaart toch goed dus over een maand zie je het al een stuk minder vermoed ik.
Laatst bijgewerkt door Lori op 23-02-14 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt