Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus sokjes eerst maar eens geprobeert in een emmer te zetten. Vond ze niet leuk, dus dan maar gewoon afgespoten en eerst wat gewassen met Isobetadine shampoo. Dan plantenspuit gevuld en zo te werk gegaan. Ook haar staart moest - tot haar ergernis - er aan geloven. Niet geheel proper gekregen, maar toch die vieze stukken mest eruit! Haar billen zijn wel nog vies.. Is helemaal aangekoekt. Gaat even duren voor ik dat los krijg.
En gelukkig maar, want heb een lege wormspuit kunnen bemachtigen en anders moest het dus maar zo. Ik ben erg blij dat ze het uit eigen wil heeft gegeten.
. Ik verlang echt achter zand iedere dag nu en hoop heel erg op het weer maakt me niet uit verder of het nu 300euro of 600 gaat kosten als het maar in orde is daar dat zijn sokken terug wat kunnen drogen ook
. Owja waarom ik nu wel kan investeren er in en vorig jaar niet is werk natuurlijk dat ik toen niet had dus plan was eind de zomer komt er nog zand want was nog afhankelijk van moeder lief, nu nog maar kan zelf investeren in dingen nu die ik anders niet zomaar krijg voor 'm.

Leuk !
whis mag morgen naar huis!