[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VandeMol

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:31

Heb nooit echt goed les gehad en ben al behoorlijk aan het het oefenen met Kaydee , maar die is nog zo groen , hihihi
En heb geen buitenbak , dus echt lekker oefenen zit er niet bij .....

Jess_vH

mee eens! Maar je moet er zelf wel plezier aan beleven :-)

VandeMol

He ,zie dat we ineens op blz 400 zitten , nog maar 100 te gaan !!!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:35

jaah iedereen zijn verhaaltje en foto al naar karlijn gestuurd?

En chantal, niet onzeker zijn, gewoon doen. de eerste wedstrijd kun je ook wel zonder lessen rijden.
Op de letters rijden en de goeie gangen, klaar :D oefening baart kunst

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:37

kon dat al dan of was het een grapje? hihi

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:44

@patrick:Gewoon doorzetten.als je weer eenmaal de flow van punten rijden te pakken hebt,dan komt t wel.Bij ons op stal is er ook iemand die al een tijdje in een dal zit.Ze rijdt een paard wat door de grootte en lengte niet gemakkelijk te berijden is(schofthoogte 1.80 en best wel lang)daarnaadst een druk leven en druk met haar baan.Wel voldoende trainen,maar als je dan van die 6jes jury's hebt dan kom je nergens.Of van die jury's die je op elk miniscuul foutje straffen,daar wordt je ook moedeloos van.
zij zit in de m1,maar die laatste paar puntjes willen ook niet.Je moet zo maar denken,t komt wel.

momenteel gaat t redelijk.heb zo echt van die zware uren,maar als ik maar bezig ben dan gaat t wel.gelukkig even geen huilbuien,maar ben lichaamelijk en geestelijk wel doodop.vandaag even gelongeerd,dan ben ik ook even bezig en heb ik even afleiding.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:59

Een kleine 4 jaar geleden (13 januari precies 4 jaar terug) ben ik voor de allereerste keer gestart in een wedstrijd. En zie nu :+
Wilde ook alleen maar een winst rijden voor het springen.

Ellie, take care...

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:05

Haaai allemaal,
Nou de kogel is hier door de kerk, ik ga verhuizen met Mona. Ik moet op huidige stal/paddock best wel veel doen en ik merk dat Mona toch meer aan de gang wil blijven. Daarnaast heb ik op huidige plek alleen een paddock waar ze hele dag staan en amper licht. Aangezien ik elke dag van 9-5 werk ben ik er straks alleen maar in het donker en kunnen we helemaal bijna niets meer doen.
Heb een stal gevonden die wel 15 min verder rijden is (20 ipv 5), maar wel volledig hoe ik het wel en hoe ik het zou doen. En ipv 2 of 3x per dag heen, hoef ik nu maar 1x per dag. Er is een bak en verlichting en een roundpenn/paddock, dus kunnen we lekker aan de gang. Hier kwam uiteindelijk due bijna alle stress vandaan van afgelopen tijd.
Als het goed gaat dan mag Mona zelfs straks lekker met de staldeur open en mag ze samen met nog 2 paardjes rond scharrelen in de paddock en stukje land, precies zoals ik het zou willen. Alleen wel lastig om bij huidige plek weg te gaan, heb t er ook wel naar mn zin gehad...

Hier op zich ook wel wat dressuur ambities, maar dan wel op mijn manier. Dus alles met plezier en rustig aan en respect voor het paard (niet dat andere dat niet doen, maar je ziet ook wel eens het tegenovergestelde). Maar ook buitenrijden en springen en eigenlijk alles vind ik leuk!

Ellie, heel veel sterkte de komende tijd!

Andrea, moesten we echt al nieuwe plaatjes zenden naar Karlijn?

Patrick, rustig aan, je gaat vanzelf opeenn snel het M2 uit hoor.

Jolanda, succes met je sollicitatie.

Andrea, jachtpatroon vind ik altijd wel gaaf.

Jorretje, gaaf halster.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:08

Ik wil later ook zeker wedstrijdjes gaan proberen, maar alleen als Gijs dat leuk vind.. zijn oma heeft het tot Z2 met winst geschopt, zijn moeder liep m springen, hij zelf liet op de keuring als bijna 2 maanden oud ukkie een erg leuke draf zien en sprong bij het laden over de laadklep heen haha dus we zullen zien.
Alleen heb ik zelf nog nooit een paard uitgebracht en ja hij is (nog?) hengst, dus tja dan moet ik eerst een leer paard regelen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:32

@tamadine:wanneer is de grote verhuizing?toch altijd een flinke happening voor baasje en paard..

Heel erg bedankt voor al jullie fijne woorden naar mij.t doet me goed.Ik weet gewoon dat ik de juiste beslissing heb gemaakt.pff nu ik dit typ voel ik m ff hangen,maar goed,even doorzetten.
gelukkig heb ik veel mensen tegen wie ik kan praten.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 22:43

kogel door de kerk? wanneer ga je verhuizen?

En diaz heeft een tijdje geleden dr mail al opgegeven voor t verzenden

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 22:48

Ik heb alles al doorgegeven.Was er trouwens al een nieuwe naam verzonnen,of moet dat nog??

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 22:49

die heb ik dan ook gemist hihi.
ben niet zo actief, maar lees wel trouw mee!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 22:57

Kees morgen weer bij. Ben total los.
Dana morgen ook. We hebben een half uur zware training gehad. Ze liep te blazen.. ze was het niet eens dat ze door moest lopen als ik been gaf. Enkele bokken gehad, maargoed been is reactie en die kreeg ik dus :')
Voorlopig eerst tempo tempo tempo. Basis gang moet omhoog en we werken vanuit achter. Wat ontzettend fijn zeg zo haarloos. Ze zweette wel maar was zo droog nu :D bem trots op dr! Daarna nog 3 kwartier gezwommen dus nu slapen. Tor morgen

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:35

Sandra1984 schreef:
die heb ik dan ook gemist hihi.
ben niet zo actief, maar lees wel trouw mee!

Ja die heb ik ook gemist! Kan je nog een keer je mail geven Diaz?

Tamadine, goed besluit lijkt mij, als je daar eenmaal gesetteld bent zal het veel rust voor je brengen!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:11

Haaai,
Ik ga straks de landeigenaresse bellen en hoogst waarschijnlijk word het dit of volgend weekend. Wil het gewoon netjes in overleg doen, aangezien hun al mijn dienst dagen moeten overnemen (sowieso dus elke ochtend en nog wat meer). Maar ze had al in berichtje aangegeven dat ik nieuwe maand wel daar al heen mag. Dus ik hoop een beetje op morgen.
Moet alleen nog een zadelkast zien te regelen, hahaha, maar komt wel goed.

Jolanda, lekkere training gehad lees ik.

Ellie, heel veel sterkte morgen! Het zal idd vast behoorlijk zeer doen, maar houd je focus op je doel, en dat is lekker rijden met je eigen paardje!

Diaz, mag ik dan nog een keer het mail adres zodat ik alles kan verzenden :o

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 10:05

spannend tamadine :D van stal veranderen is altijd een hele happening..

hier wil ik ook over een tijdje officieel gaan rijden maar voorlopig houden we het lekker op bos en strand crossen.

naar wie moet ik trouwens 1 of ander verhaaltje babbelen en een foto sturen??
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 26-10-12 10:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 10:07

Fijn dat de verhuizing al zo snel kan. Scheelt weer een paar dagen stress en er tegenop zien.
Jullie gaan wel snel hoor. 400 blz alweer.
Mooi halster gezien.
Tinkies die geschoren gaan worden. Jack zit nog vrij kort in de haren. Die was met de rui een beetje in de war. Hij had in de zomer lange haren en nu korte. Hij moet toch echt een winterjas gaan maken anders krijgt hij het straks nog koud. Ik heb gelukkig wel dekens voor hem. Die wil ik alleen gebruiken als het echt nodig is.
Jolandaa_ fijn gelest.
Wedstrijdtinkers met baasjes die vooruitgang willen boeken. Ik zou zeggen...blijven oefenen en de aanhouder wint :D

Zondag ga ik met iemand naar het tinkershowteam Avalon kijken als ze trainen. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Daarna gaat ze mee naar Jack kijken en foto's maken.

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:13

Andrea ga je jaron in jachtpatroon scheren? haha jij gaf nog complimenten hoe roos was geschoren.. haha dat is ook jachtpatroon :D

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:08

Fijn dat je met Mona snel terecht kan!

Ik heb a.s. donderdag een sollicitatiegesprek!!! Het is nog in de psychiatrie ook, forensische psychiatrie.
Hoop zo dat het goed gaat! Het is wel naar Den Haag reizen, maar voor echt iets in mijn gebied en een leuke werkplek heb ik het er zeker voor over. En ik wil 4 dagen werken ipv 5 zoals nu.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:35

@tamadine:ruana wordt zondag opgehaald,dan kan er iemand bij mij zijn.zaterdag ging dat niet lukken en de nieuwe eigenaren snapten het probleem wel..

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:43

OKe, dus de hele dag is verschoven, nou evengoed veel sterkte!

Ik ga zometeen overleggen of t al mogelijk is Mona morgen te verhuizen. Ben zenuwachtig....

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 17:35

Spannend, en succes!

Morgen ga ik jaron scheren, voor mij de eerste keer

Afbeelding

Zoals plaatje 5, alleen zijn hoofd dan niet geschoren

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 17:45

Karlijn, misschien kun je ter herinnering de oproep weer plaatsen. Is wel zo makkelijk. Ik heb hem ook gemist nl. Mede omdat het hier snel gaat.

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 17:58

thanks laiverds ja komt wel goed.... heb soms ff dipje.... maar ik geef niet zo maar op Shadow en ik rijden vanaf eind van de zomer vakantie M2 en hebben al 4 winstpuntjes dus gaat ook best wel aardig maar dan heb je het gevoel dat het steeds beter gaat qua trainen en concoursen maar de punten zijn er dan niet na... :o