Kletsen over ouders die wel of niet iets met paarden hebben. Mijn vader vindt Boncho erg leuk en klimt er ook zo op! Rijdt zo weg en durft zelf te draven!!! Doet de dekens af zonder dat ik het hoef te vragen en ziet dus wat er moet egbeuren. Toen ik op tinkerweekend ging bracht mn vader ons en toen wij ong gingen melden en terug kwamen waren de stallen opgestrooid, waren de halsters af en hadden de paarden water. Ideaal zo'n vader hoor!
Mn moeder vindt het wel leuk om te komen kijken en durft Bons sinds kort te aaien als ik zn hoofd vasthoud! Best knap! Verder hebben mn broetje en zusje er echt helemaal niks mee!
Johan vindt het wel leuk maar moet niet te vaak mee want dan vindt ie het saai...... Johan's zusje wil zo vaak als het maar kan mee maar dat ik dan ook een meisje van 8.
Verder weinig te melden hier! Het is wel sppekglad op de weg..... Ben net naar mn opa en oma geweest. ben maar gaan lopen want op de fiets was niet te doen!
Gek is dat he. Ik heb op Bravour ook wel eens een meisje van een jar of 11 gezet zo de bak in kind had nog nooit echt gereden heeft lekker gestapd en gedraafd, als ik nu kijk geloof ik niet dat ik dat nog zo snel zou doen, op Bonny wel die houd ook echt rekening met haar ruiter is bij mij ook een heel ander paard dan bij Caroline.