Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ben nog nooit vervelende kinders daar tegengekomen dat scheelt denk ik ook 

da's ook niks
, ik lees jullie echt elke dag zo veel mogelijk bij.. En als er dingen zijn die
zijn of
zijn lees ik die ook echt extra door, en kan het me zelfs buiten bokt bezig houden, maar ik vind het dan altijd zo stom om dan maar even 1 berichtje weer tussendoor te knallen, omdat het dan net weer lijkt alsof ik al het andere niet heb gelezen of niet boeiend vind. Maar het is in m'n leven hier gewoon echt even een chaos, en heb gewoon geen tijd om overal op te reageren... Al zie ik persoonlijk ook wel t nut in van dat bijlezen + reageren, het is ook gewoon leuk een reactie te krijgen op je geplaatste bericht 
_Rhiannon_ schreef:Helemaal mee eens!!! Ik vind dat ook leuk.En die samenvattingen waar Leon het over heeft kunnen wat onzinnig overkomen, je kunt ook bijlezen zonder iedereen nog een keer te noemen, maar moet bekennen dat ik het wel leuk vind om een reactie op iets wat ik geschreven heb terug te zien in zo'n samenvatting.

wel goed voornemen
Schimpje schreef:Pfff... wou dat wij ook het bos in konden.. Heb wel 1 dag deze week in de bak kunnen rijden, nu is het dus weer een ijsbaan.. Hebben nog net een paadje van stal naar de stapmolen gemaakt, dus ze kunnen wel in de molen wandelen.
zie topic in onderschrift
toen 1x naar binnenbak geweest en rest vd week eigenlijk ook niks gedaan als een keer laten rennen in de sneeuw 
Truste!

, kon je m maar gewoon vertellen dat er niets is om bang voor te zijn he!

Grit stiekem verstoppen