Succes met Nigel...
Is het leuk in Vaals Ingrid?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Hoeft Spoek niet langs de fiets in het verkeer en kan ze op de zandpaden lekker rondrennen.
.
. Komt hier ook geregeld voor 
Hopen dat het snel beter wordt..

Asociaal 

Mijn mond viel open.. Ze zette expres dr voet op de mijne, want ze moest hem een halve meter verzetten. Ik begon spontaan te janken van de pijn en de schrik.. Waarom doet ze dit toch
De 1e keer dat ik huilend van stal ben weg gegaan, heb dr afgezadelt, in dr stal gezet en hooi gegeven. Mijn voet is blauw, en mijn tenen kan ik niet meer bewegen, als het zo blijft moet ik naar het ZH om te kijken of er niks mis is.. Waarom doet ze dit toch telkens
Ik weet niet meer wat ik er mee moet soms..
Wat stom! Is ze je niet gewoon aan het uittesten?
, heb je haar al is laten controleren? Of ze misschien ergens last van heeft of iets dergelijks? Het is in iedergeval duidelijk dat ze geen respect heeft voor jouw ruimte. Ik zou puck een keertje langs laten komen
. Ik vind het superrot voor je en dan ook nog een pijnlijke voet
berichten gelezen. Dat komt nu ook weer goed.
, maar dat wegrennen moet je wel echt afstraffen
, ze moet wel dr respect voor je houden! 
misschien heeft ze net als wij dat ook kunnen hebben, haar dag dan niet?
Pradaatje schreef:Helaas kan ze het wel.. Merk vaak genoeg dat als ik aan het singelen ben dat ze met dr voetje aan het mikken is en hem precies op mijn voet neerzet, terwijl ze stilstaat..
.
druk, druk. Wel met leuke dingen????