[TI] [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:07

Puck, wat balen! Maar ze kunnen zich ook gewoon verstapt hebben, of zoiets he, ik heb hier Kascha ook weleens een dag giga kreupel gehad, en volgende dag was het over. Daarna nooit meer...
Succes met Nigel...

Is het leuk in Vaals Ingrid? ;)

Puchje

Re: [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:08

Dankje Marleen.
Ja, daarom kijk ik het ook nog een dagje aan. Het is natuurlijk glad en ik heb gisteren wat stapwerk gedaan, maar behoorlijk ingewikkeld om spiertjes wat op te rekken. En hij is al een keer spierbevangen geweest...

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:17

goede morgen/

he wat rot puchje.... vaak kom je al een heel eind als je ze even op het harde laat lopen, sluit ook een goed verstopte hoefzweer niet uit en als je niets warms of vreemds voelt zit het meestal ergens bovenin (eigenlijk heb je daar niets aan, kan net zo goed iets anders zijn) wel heel vervelend..
heeft ie misschien iets raars kunnen eten? eikels, bladeren ofzo?

grit, geweldig dat knipper huis verhaal.

en bianca toch een poesje ipv een katje.

ben met pim naar katjes aan het kijken, pim mag kiezen omdat hij nog geen dier heeft. hij wil graag een jonger katje, liefst een poes, wel al zindelijk en in huis op gegroeid (hij wil liever een binnen kat omdat hij bang is dat ze overeden worden, maar ik stelde al voor om dan te gaan bedenken hoe we de tuin netjes dicht kunnen maken, maar dus wel een kat die niet al te avontuurlijk is)

maar het zou me niets verbazen als we met een volwassen kater thuis komen uit bijv. het asiel. (alhoewel, pim houdt zich meestal wel aan de dingen die hij bedenkt)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:09

Lies leuk feestje gehad.

Puck :(:) heeft hij niet vast gelegen?

grid lekker shoppen, heb ik vanmorgen al gedaan.

Bij Joyce om de hoek zadels gestolen, wat lijkt me dat klote zeg.

Maartje en Pim op zoek naar een kat.

Ik ga zo Gaap maar es pesten.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:57

Ik heb mijn ochtend paard alweer gehad, Vince goed aan het werk gehad :z
En hij heeft nog even met gehandicapt kindje op zijn rug gelopen. Zo leuk, die big smile en vreugdegeluiden.

Nu huis poetsen, boodschappen halen en vanavond alvast wat visite voor mijn verjaardag ^) .
Heb van Carlo al een kado gekregen. Zo'n rek voor voorop je fiets, mand erop en dan kan ik veilig met Spoek gaan fietsen *\o/* . Hoeft Spoek niet langs de fiets in het verkeer en kan ze op de zandpaden lekker rondrennen.

Puck, wat balen!! Heb verder ook geen tips als wat al gezegd is en wat je zelf al zegt. Hopen dat het snel over gaat :(:) .

Maartje, leuk, veel plezier!

Grid, nog veel plezier in Vaals!!

Bij Joyce in de buurt zadels gestolen :( . Komt hier ook geregeld voor

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 15:43

Vince hard aan het werk! Wanneer ben je jarig Grit? Cool een mand voorop en hond erin :D

Puck, wat vervelend :(:) Hopen dat het snel beter wordt..

Maartje en Pim zoeken een kat :z

Liesbeth leuk feestje gehad :)

Denise die Gabriël gaat pesten :D

Grid veel plezier nog in Vaals!

Vlakbij Joyce zadels gestolen :oo Asociaal :(

Terug van het werk, en ben een beetje moe. Kan niet zo goed tegen weinig slaap, en nou ben ik er een beetje ziek van... BLEGH! Nog wel wat snert meegenomen van het werk voor vriendlief... Maar als k dat nu zie, voel ik me nog minder :P

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 15:49

Hee jongens..
Even een ego bericht, ben helemaal overdondert.. Kom net bij Prada vandaag, heerlijk uit de wei gehaald en ze was zo lief :+:
Toen kwamen we de stal binnen, en vond Prada dat ze even naar achter moest rennen voor de bixbak, die vloog in keihade draf weg. Ik erachter aan.. Kon dr gelukkig beet houden maar niet op tijd stoppen.. Ik een beetje boos geworden en ze liep mee terug rustig, dacht ik teminste.. Die 2 meter die we moesten lopen was ook niet goed en ze rent keihard weg, dit keer kon ik haar niet houden en rende ze een stal in. Ze weigerde om dr uit te komen.. Na 10 minuten kwam ze er toch uit en kon ik haar aan dr eigen stal vast zetten. Ik draaide me om, en rukte dr zelf los en wou weer weg lopen. Toen werd ik nogal boos.. Daarna was ze gelukkig braaf. Ik lekker poetsen, ging weer rustig. En toen kwam het aansingelen, ik kon het zadel niet vast krijgen, alles geprobeert. Na een kwartier eindelijk gelukt, ik had al weinig zin meer om te rijden omdat het zo ging. Maargoed, toch hoofdstelletje gepakt en ingedaan. Wat doet mevrouw ze zet dr ene voet op mijn voet, tilt dr andere voet op en draait weg. ;( Mijn mond viel open.. Ze zette expres dr voet op de mijne, want ze moest hem een halve meter verzetten. Ik begon spontaan te janken van de pijn en de schrik.. Waarom doet ze dit toch ;( De 1e keer dat ik huilend van stal ben weg gegaan, heb dr afgezadelt, in dr stal gezet en hooi gegeven. Mijn voet is blauw, en mijn tenen kan ik niet meer bewegen, als het zo blijft moet ik naar het ZH om te kijken of er niks mis is.. Waarom doet ze dit toch telkens ;( Ik weet niet meer wat ik er mee moet soms..

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 15:51

Joyce :(:) Wat stom! Is ze je niet gewoon aan het uittesten?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 15:52

Na 3 jaar.. Ik ben zo verslagen.. Mijn voet doet zo'n zeer, ik op zulke momenten denk ik dan.. Waarom heb ik dr nog? Hoe ze tegen me doet.. Ik weet het gewoon niet..

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-09 15:53

Het moet toch echt een keer afgelopen zijn met die onzin hor joyce :(:), heb je haar al is laten controleren? Of ze misschien ergens last van heeft of iets dergelijks? Het is in iedergeval duidelijk dat ze geen respect heeft voor jouw ruimte. Ik zou puck een keertje langs laten komen :j

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 15:57

Nee na 3 jaar, dit is niet leuk :n :(:)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 15:57

Ik heb haar laten readen, en alles was goed. Laatst kwam de zadel maker en die heeft ook dr rug gecontroleert.. Ze reageert nergens op.

Ik weet het echt niet meer..

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-09 16:00

Zit ze in de puberteit?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 16:03

Zou ook mogelijk zijn.. Maar dan nog.. Als ik elke keer zo van stal weg moet gaan hoeft het van mij niet meer.. Ik wil haar echt niet kwijt, ze is me alles. ;(

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 16:04

Hoelang gaat dat al zo?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 16:05

Nou dat het zo erg is, is nu voor het eerst, maar het wegrennen flikt ze wel vaker. Zo hetzelfde als met in de bak rijden.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-09 16:07

maar ben je ook bang voor dr op dat moment? anders zou ik dr toch echt een keer aan dr staart terug trekken :o

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 16:08

Joyce :(:) . Ik vind het superrot voor je en dan ook nog een pijnlijke voet :(

Maar je moet niet vanwege deze ervaring al goede dingen van de laatste tijd weer naast je neer leggen. Dit was een rotdag, volgende keer beter. En in het expres op je voet staan en draaien, ik geloof niet dat een paard dat kan bedenken :n
Begrijp me niet verkeerd Joyce, ik zou zelf in deze situatie ook teleurgesteld zijn en als ze dan zo pijnlijk op mijn voet staan, dan sta ik ook te vloeken op die rotknol. Maar daarna moet je ook weer relativeren en niet alles negatief zien.

Je hebt al meer dipjes gehad, maar ik heb ook al heel vaak de :+: berichten gelezen. Dat komt nu ook weer goed.
Heel veel is aangeleerd gedrag wat op een zwak moment zo weer even de kop op steekt. Volgens mij heeft Puck ook wel eens hulp aangeboden en dat is natuurlijk altijd leerzaam :j

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-09 16:10

Ben t met je eens Grit :j, maar dat wegrennen moet je wel echt afstraffen :j, ze moet wel dr respect voor je houden!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 16:11

Bang ben ik niet voor dr, als me iets niet aan staat krijgt ze gewoon een knal..

Helaas kan ze het wel.. Merk vaak genoeg dat als ik aan het singelen ben dat ze met dr voetje aan het mikken is en hem precies op mijn voet neerzet, terwijl ze stilstaat..

Maar de laatste tijd blijf ik gewoon in de dip hangen..

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 16:14

goedemiddag!

Ai Puck, das altijd schrikken.... heb Niamh zo ook een keer uit de stal gehaald, waarschijnlijk met opstaan uitgegleden. spiertje verrekt en met een klein weekje liep ze weer als een trein. knuffel voor jullie!

He joyce! weer aan het vervelen met Prada! wat jammer joh.
zou er niks zinnigs over kunnen zeggen, sorry :(:) misschien heeft ze net als wij dat ook kunnen hebben, haar dag dan niet?

Ingrit lekker paardenochtendje gehad en al een leuk kado gekregen! veel plezier met de visite vanavond!

Ingrid lekker in het Limburgse! geniet er nog van!

Voor de rest sluit ik me ff aan bij de samenvattingen, nog steeds busy busy..... niet erg hoor overigens, verwaarloos jullie alleen een beetje en das dan wel weer erg! Boe ellen }:0

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 16:29

Pradaatje schreef:
Helaas kan ze het wel.. Merk vaak genoeg dat als ik aan het singelen ben dat ze met dr voetje aan het mikken is en hem precies op mijn voet neerzet, terwijl ze stilstaat..

Als dat zo is, dan is het aangeleerd gedrag wat haar op de een of andere manier toch iets op levert. En dan is er maar een die dat weer kan afleren en dat ben jij.
Ik bedoel meer dat een paard niet kan denken "zo, nu eens even flink op haar voet gaan staan, dan is haar baaldag compleet" :) .

Heee Ellen :wave: druk, druk. Wel met leuke dingen????

Ben dinsdag jarig, maar vier het verder niet.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 16:52

Kom net weer terug van stal. Heb ze een bult hooi gegeven in de stal, hopen dat hij erin blijft staan, de deur is open. Maar hij heeft zoveel pijn, die blijft er wel in :+
Wat Erik opviel, is dat hij ontzettend vrolijk is, gelijk weer geinen met elkaar en kusjes en knuffels geven. Erik heeft m even helemaal bevoeld en hij voelde ook geen warme plekken, maar zijn spieren zijn wel heel hard. Mijn vermoedens zijn bijna bevestigd: spierbevangenheid... Vorige keer bij Sarah was ie hierdoor 2 maanden uit de roelatie....

Ik heb ook een filmpje van m:

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 16:56

Oh arme Nigel :(:)

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 17:14

Hallo maar weer :D

Ben net terug uit me werk......was een drukke dag...

Wat een vervelend verhaal Joyce, is inderdaad niet leuk, dat snap ik helemaal......maar geef
de moed niet op :(:)

Sterkte met Nigel Puck.....

Even het laatste bericht over mijn vader, hij is weer thuis, hij moet van de week wel weer door
de scan in het ziekenhuis. Verder veel pijn, maar ja dat is logisch. Hij wil alweer veel te veel doen.
dus ik moet hem steeds zeggen dat ie moet blijven zitten ;)
Maar goed ben blij dat het mee valt.....