Scheelt, Ellen, dat ik op Snow ook een VZ heb liggen en het dus gewend ben
mnkortleve
Geplaatst: 01-10-09 17:29
Weet je wat dan het irritantste is. Dat ik John 9 keer gebeld heb om te vragen of hij even kon helpen en dat dan die k*t telefoon het al weer niet doet. Ik heb hem ook heel vriendelijk verzocht om heel snel een nieuwe te gaan kopen. Ze hadden zeker lol alleen ligt er ook een lege mestzak heel gevaarlijk dus als ze daar lopen.
Gaat wel hoor, beetje chaos in m'n hoofd, Ilse gaat zaterdag weg, probeer hier in huis wat plek te maken voor alle spullen die van de wei komen. Gaapje gaat geweldig, heeft model buffel aangenomen en is een gigantische droogkloot. Qua verkoop wel reacties gehad, maar niets serieus, wel zelfs de vraag gehad of ie ingereden is, van nota bene een volwassen persoon...
Ja vond het ook apart, een leek kan niet alles weten, maar als je overweegt een paard aan te schaffen, laat je je toch eerst informeren over hoe het allemaal een beetje werkt?
Hoe staat het hier eigenlijk met de klussers en sollicitanten?
mnkortleve
Geplaatst: 01-10-09 17:50
Oke dat iemand niet alles weet over paarden dat kan ik begrijpen, maar de vraag of een veulen ingereden is vind ik wel heel erg.
ellieellende
Geplaatst: 01-10-09 17:52
snowdon schreef:
Scheelt, Ellen, dat ik op Snow ook een VZ heb liggen en het dus gewend ben
oef, heb 1x mijn benen helemaal kapotgereden toen ik cowboy ging spelen in een spijkerbroek.... auw auw
hihihihi denk dat ik ook maar eens een keer ga janetten.... hahahaha
Is het inmiddels wel weer rustig bij jullie Mirjam?