Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die mot dat spul ook allemaal liever niet 

en Whisper lijkt ook al op te knappen. Fijn om te horen!
het is echt heel smerig weer plus dat ik nog steeds met mijn studie zit. Heb Jes zondag voor het laatst gezien en zaterdag voor het laatst gereden, maar ze overleeft het vast wel tot zaterdag
--> moet zeggen dat ik dit stukken mooier vind dan echt pink roze (maar ben dan ook neit zo'n rozefan
) en dat roze bitje heb ik pas bij ons in ruiterzaak oo kgezien
HH geloof ik
) --> nu is het maar afwachten waarom ze kreupel is ...
hopelijk is een weekje rust genoeg en is het niks ernstigs
Succes ermee!
figaro zich aan het verstoppen voor enge stofzuiger ...
ff afkicken van paardjes na zondag dus ...
maar uiteindelijk toch lekker bezig geweest
gisteravond bijna nonstop aan het niezen
Nu iets minder nies maar des te meer loopneus ...
en dan
--> morgen werkoverleg + functioneringsgesprek dus dan moet ik toch wel beetje aanspreekbaar zijn 

http://www.agradi.nl
heb het nog niet als banner gezien
Leon ook nog steeds niet lekker 
Puchje
Dus dat is reden 1, de andere reden is dat ze knorrende/zuchtende geluiden maakt tijdens het eten met haar hoofd laag. Ze is over het algemeen gezond verklaard, hij wil alleen nog even achter in haar mondholte kijken of hij een verklaring kan vinden voor het knorren, want hij had dit nog niet eerder gezien/ gehoord . Komt 'ie volgende week voor terug, want hij was de mondsperder vergeten

Was ook redelijk druk en lekker vracht gedaan.. 

Bij Shania krijg ik alleen die wormenkuren in die groene verpakking naar binnen, daar zit een anijs/dropsmaak aan. Zo ruikt t ook..