Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rommulus schreef:tja als je het net niet kan gebruiken gebeurd het je toch
1 e keer met sil naar buiten was ook gelijk een vuurdoop
nog de oprijlaan niet af en er kwam een stoet met menners voorbij waardoor de hond van de aanwonende gelijk helemaal lijp werd
bijna iedereen had zij/haar paarden nog buiten staan die dus mee liepen en ed
maar ik heb er alleen nog maar profijt van gezien
hopelijk gaat het op de wedstrijd beter
rommulus schreef:ik zweete hem peentjes
(ik dacht het asphalt al van dichbij te kunnen bekijken en dat krista dr couwgirl tavereeltjes moest demonstreren met natje)
lekker he als ze zo de trailer in lopen
sil deed het de laatste tijd wat minder maar ik moest op de keuringen altijd erg lachen
iedereen klooien met zijn dier in de trailer te krijgen (de uitzonderingen daar) en sil pakte ik gewoon aan zijn baardzo braaf
heerlijk gewoon
Berdien schreef:Gefeliciteerd Joyce!!!!!![]()
Hier ook avondvierdaagse, mensen die hun auto's op onze stoep neerzetten en fietsen tegen het hek van de achtertuin. Ik ben érg bezitterig, dus ik vreet mezelf hier helemaal op
Ik wilde nog naar stal, maar op dit moment komen er een stel nasty buien over NL, en van beide kanten naar Zwolle
http://www.buienradar.nl
Wordt liever niet overvallen door het weer, dan morgen maar naar stal.
Hele dag gewerkt, van acht tot vijf. Pfff, zere voeten! Stel lastige klanten, irritante collega's en ik ben zooo verkouden![]()
Maar, morgen lekker uit met een stel meiden van stal, eerst bios (POTC3, voor mij de tweede keer![]()
) en dan de jongsten naar huis brengen net met z'n tweeën de Irish Pub in
Dan zaterdag weer uit, met mijn semi-vriendje en twee andere goede vrienden. Gezellig!![]()
En oh ja, leren voor m'n laatste tentamen