Dit zijn zeker geen leuke dagen voor de kerst. Balen van je vader. Weet er alles van. Sterkte Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dit zijn zeker geen leuke dagen voor de kerst. Balen van je vader. Weet er alles van. Sterkte
Sterkte!
Gelukkig heb je je gedachten een beetje kunnen verzetten door het ritje op Chuck.
soms vraag je je af wat een mens kan verdragen, sterkte voor jullie en je vader!
Ik ken het boek niet. Haha, ben benieuwd of de foto ooit gaat lukken 
Pellie schreef:die flan is maar lenig hè?![]()
gam doet het toch ook vaak en dan kijken mensen nog wel eens verbaasd, dat die slome toch uit zijn dak kan gaan haha!
Leuk is het he. Flan gaat vaak ook zo maf met haar hoofd zwiepen. Zie hier 

Heel, veel sterkte en ook beterschap voor je pa. Wij denken aan je!!!! Fijn dat je paardje zo’n ‘schouder’biedt.
Spierpijn trekt nu wat weg. Met de Fjord gaat t goed gelukkig. Heeft nog wel die bult maar is weer ‘in actie’. Jozef en maria hun plekkie gevonden ?
Gefliciteerd met je broer
T is lekker om buiten te rijden hoor!
Maar verder erg braaf. We hebben veel gedraafd. Op t laatst moest dat wel omdat er een hele vuile lucht hing. Ook nog even een stukje flinke middendraf gedaan, mén wat gaat dat stoer
We waren net op tijd met het uitspannen. Nadat ik haar hoeven gechecked heb ben ik haar lekker in de binnenbak aan de hand uit gaan stappen. Nog wat lekkers gegeven.

NikitaGoGo schreef:
Mazzelmeid - slecht nieuws dus, was ik al een beetje bang voor eerlijk gezegd door de manier van verkopen, ach volgend voorjaar gewoon opnieuw proberen toch? Voortaan gelijk maar handgeld vragen, dan heb je tenminste iets voor de moeite als het niet doorgaat.
en ik kan nog lekker eventjes van m'n mannetje genieten!

Daarnet wezen rijden met Amanda en Dewi aan het handje. Was eerst alleen met Dewi gegaan, maar die besloot ineens de kolder in de kop te krijgen, en daar had ik geen zin in, dus toen maar terug, zadel verlegd en met z'n twee gaan rijden 
Voor jou dan ook nog een extra portie kracht en sterkte gewenst...
Chuck voelt het zeker aan hoor!!! Heel erg veel sterkte!!!

)