En.......Jeeeeeeeej
Mijn mini's zijn voor het eerst in 2-span geweest

Wel zonder kar uiteraard.....maar ze doen het zo goed!!!
Nu al redelijk op elkaar afgestemd en doodbraaf

Ik is dus blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grit schreef:Ik ben bang voor controleverlies tijdens het galopperen. Maar dat is door ervaring. Bert is er een paar keer vandoor gegaan en dan nog dingen als vanuit snelle galop een noodstop met lanceringseffect, opzij springen (ik erlangs hangend), voorover struikelend en ik met mijn voet vast in de beugel en mijn teugels kwijt, een berghelling opgerend inclusief bomen (sindsdien altijd een cap op) enz, enz.
Dus galop wil ik alleen nog op paden zonder boomwortels, zonder zijpaden waar mensen uitkomen en opbouwend (dus niet in een keer weg). Merk wel bij Vince dat ik er weer gemakkelijker in wordt.
Ga naar de A&H, de bieb en met het hondje naar buiten, daarna nog het plan om de crosstrainer te gaan gebruiken (*zucht*).
Paardjes vanmorgen al gedaan, onze opa pony van 29 had een dik oog, och gossie.
eefje03 schreef:Grit schreef:Ik ben bang voor controleverlies tijdens het galopperen. Maar dat is door ervaring. Bert is er een paar keer vandoor gegaan en dan nog dingen als vanuit snelle galop een noodstop met lanceringseffect, opzij springen (ik erlangs hangend), voorover struikelend en ik met mijn voet vast in de beugel en mijn teugels kwijt, een berghelling opgerend inclusief bomen (sindsdien altijd een cap op) enz, enz.
Dus galop wil ik alleen nog op paden zonder boomwortels, zonder zijpaden waar mensen uitkomen en opbouwend (dus niet in een keer weg). Merk wel bij Vince dat ik er weer gemakkelijker in wordt.
Ga naar de A&H, de bieb en met het hondje naar buiten, daarna nog het plan om de crosstrainer te gaan gebruiken (*zucht*).
Paardjes vanmorgen al gedaan, onze opa pony van 29 had een dik oog, och gossie.
ha ha dat heb ik dus ook.
_Rhiannon_ schreef:Leon te laat op het werk, ik had me vorige week ook verslapen, dwars door 2 wekkers, tv en groot licht heen.
Hee wel terug komen hier hoor!
Leuke foto's grit!
Ellen gewoon heel de theorie achter het nageeflijk rijden uitleggen, raakt ze vanzelf ontmoedigd![]()
Joyce wat rot voor je stalgenoot.
Ik denk dat ik soms te veel aan het nadenken ben over wat er allemaal fout kan gaan tijdens het rijden en mennen.
Ik zou op zo'n moment veel meer in het nu moeten gaan zitten, als er echt wat gebeurt kun je altijd nog in paniek raken.
Maar gelukkig heb ik ook veel dagen dat ik er niet bij nadenk en gewoon doe.
Berdien, ouders nieuw hondje en aan het zizaggen geweest met Jessie.
Ga zo met bosmaaier richting wei, randjes bijwerken