[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:43

Horseisle.com :j (ben een paar maanden verslaafd geweest :+ ).....

En.......Jeeeeeeeej
Mijn mini's zijn voor het eerst in 2-span geweest :D :D :D
Wel zonder kar uiteraard.....maar ze doen het zo goed!!!
Nu al redelijk op elkaar afgestemd en doodbraaf :)

Ik is dus blij :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:53

Was ik weer!

Prada over, jeeeeehhhhhh *\o/* Gefeliciteerd!!!

Ik durf volgens mij met alle tinkers uit dit topic wel een "ruil" aan. Volgens mij zitten er geen oncontroleerbare projectielen tussen, tenminste, gewoonlijk niet. Kan altijd iets fout gaan. Dan maak ik met Jessie gewoon een deal "niet wegrennen meissie, dat vind ik niet leuk".
Maar ik vind het zo leuk om op Vince te rijden, dus het zal geen lange ruil worden :D .Op Vince durf ik iedereen weg te sturen (krijg je wel mij op een fietsje erlangs).

Leon; come back!!!!!

Fijn voor degene die geen angst voelen, dan heb je dat gewoon niet of je bent jezelf nog nooit rot geschrokken van iets. Voordeel is dat je paard dan minder snel bang is, omdat je vertrouwen uit straalt.
En voor degene die wel angstig zijn, dan vind ik het ook fijn als het gewoon gezegd wordt. Is veel duidelijker en je kan elkaar helpen.

Angela trots op haar mini's +:)+ :z

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:02

Over angsten:

Bij mij is het erin geslopen, vroeger durfde ik alles met alle paarden, of ik ze nou kende of niet....
Enneh.....nu....eh....niet meer :=
Het begint sinds een paar weken weer een beetje te komen (danku Maximus :o )...dat is wel fijn :)

Je moet jezelf inderdaad soms ff een schop onder je reet geven en sommige dingen gewoon DOEN!

Enneh...Ja Leon come back!!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 16:12

Ik durfde vroeger ook alles, Pony net zadelmak ik ging gelijk langs de weg.
Toen kende ik geen gevaren.
Nu wel, en dat is een beetje het probleem.

Als ik met Ziggy rij en ik denk: "ow straks schrikt hij van die auto" Nou dat gebeurt het ook.
Nu praat ik een beetje dom tegen Ziggy "Kijk is eens was een leuke auto die is grappig he" Dan gaat het veel beter.
Ik maak mezelf bang, waardoor dat overslaat op het paard. Maar ben nu bezig mezelf te veranderen waardoor Ziggy ook meer ontspannen wordt.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:13

Ik ben bang voor controleverlies tijdens het galopperen. Maar dat is door ervaring. Bert is er een paar keer vandoor gegaan en dan nog dingen als vanuit snelle galop een noodstop met lanceringseffect, opzij springen (ik erlangs hangend), voorover struikelend en ik met mijn voet vast in de beugel en mijn teugels kwijt, een berghelling opgerend inclusief bomen (sindsdien altijd een cap op) enz, enz.

Dus galop wil ik alleen nog op paden zonder boomwortels, zonder zijpaden waar mensen uitkomen en opbouwend (dus niet in een keer weg). Merk wel bij Vince dat ik er weer gemakkelijker in wordt.

Ga naar de A&H, de bieb en met het hondje naar buiten, daarna nog het plan om de crosstrainer te gaan gebruiken (*zucht*).
Paardjes vanmorgen al gedaan, onze opa pony van 29 had een dik oog, och gossie.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 16:30

even bewijs dat Dundee weer helemaal lekker in zijn velletje zit na de castratie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:31

PL trots op dr mini's!
Leuke foto's Janet! :D

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:37

Hihi, leuk Janet :j

Ik zo een baby-bordeauxdog bepotelen :+:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 16:40

Bij Josephine haar pup?

Ziggy wilde ook op de foto
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:41

Van mij mag iedereen zo op Aman :j (maar da's een haf :+ ) maar er zijn er maar heel weinig die ik op Dewi vertrouw, en dat ligt meer aan haar / de combinatie / etc. Maar daar ben ik wellicht ook weer te voorzichtig in... In de 4 jaar dat ik haar heb, hebben er maar anderen dan mij op gereden, en dat vond ik dood en doodeng :+ Met Leon ging het wel goed, maar met Sylvia heeft ze toch een paar keer haar * je hebt geen controle meer!!! :wow: :\ * acties uitgehaald...

Ziggy is zo nog wel veel huger dan normaal hoor... :=

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:42

Hahha...ja naar Josefien (Josephine is zo chique :') )....

Ziggy staat imo 'ietsie' te dichtbij :+

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:43

Ik ben ook zo hoor Maya :+ Ik durf ook niemand op Prada te laten, de enige die dr op hebben gezeten ben ik, Maris om uit te stappen, mijn lesgeefster, Sita, en mijn moeder, maar die durft er niet meer op :+ Ben zo bang dat ze wat uit haalt ..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:50

Dundee ziet er goed uit!!
En Ziggy, tja, Ziggy is gewoon fotogeniek!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:06

Grit schreef:
Ik ben bang voor controleverlies tijdens het galopperen. Maar dat is door ervaring. Bert is er een paar keer vandoor gegaan en dan nog dingen als vanuit snelle galop een noodstop met lanceringseffect, opzij springen (ik erlangs hangend), voorover struikelend en ik met mijn voet vast in de beugel en mijn teugels kwijt, een berghelling opgerend inclusief bomen (sindsdien altijd een cap op) enz, enz.

Dus galop wil ik alleen nog op paden zonder boomwortels, zonder zijpaden waar mensen uitkomen en opbouwend (dus niet in een keer weg). Merk wel bij Vince dat ik er weer gemakkelijker in wordt.

Ga naar de A&H, de bieb en met het hondje naar buiten, daarna nog het plan om de crosstrainer te gaan gebruiken (*zucht*).

ha ha dat heb ik dus ook.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:15

:wave:

Ben weer thuis van stal, heerlijk rondje gereden met Jes. Kan goed merken dat ze kilo's kwijt is, ze is veel vlotter en sneller. Veel gedraafd dus, en in vliegende galop door de Appelbergen gescheurd. Yiiiihaa! 8-) Wel was het linksrechtlinksrechtsAAARRGGHHHHplaslinksrechtslinksrechtslinks :') maar hé, verder ging het goed.
Flynn nog een rotschop gegeven, hij drukte zich weer eens door het hek heen en liep dus los op het erf _-:( Hji misbruikt zijn grootte dan echt. Etter.

Mijn ouders hebben weer een nieuw hondje uitgezocht! Details volgen nog :))

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:17

eefje03 schreef:
Grit schreef:

ha ha dat heb ik dus ook.

Dat heb ik dus ook, nu al wel een stuk minder maar ik heb er nog steeds last ik heb ook zo'n vreselijke klapper gemaakt.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:35

Leon te laat op het werk, ik had me vorige week ook verslapen, dwars door 2 wekkers, tv en groot licht heen.
Hee wel terug komen hier hoor!

Leuke foto's grit!

Ellen gewoon heel de theorie achter het nageeflijk rijden uitleggen, raakt ze vanzelf ontmoedigd :D

Joyce wat rot voor je stalgenoot.

Ik denk dat ik soms te veel aan het nadenken ben over wat er allemaal fout kan gaan tijdens het rijden en mennen.
Ik zou op zo'n moment veel meer in het nu moeten gaan zitten, als er echt wat gebeurt kun je altijd nog in paniek raken.
Maar gelukkig heb ik ook veel dagen dat ik er niet bij nadenk en gewoon doe.

Berdien, ouders nieuw hondje en aan het zizaggen geweest met Jessie.

Ga zo met bosmaaier richting wei, randjes bijwerken -O-

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:45

Jeetje mina wat gaan jullie hard zeg!! Ben ik ff weekendje weg moet ik meteen dik 40 blz bijlezen.. Heb ik dus ook niet gedaan.. ben er wel doorheen gescrold om de foto's te bekijken :P
Ik heb dit weekend foto's gemaakt van beetje meer dan 1 pk's ;)

Afbeelding
:+

Vanmiddag weer heerlijk op Athos gereden!! ging super goed! ze had voor de verandering eens een rustige bui :P dus heerlijk gewerkt. Daarna nog ff naar Divoza gereden met petra. ze ging toch heen en kom ik mooi meteen anti jeuk spul halen voor Athos.. Ben benieuwd of het gaat werken..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:46

Zo mijn dagprogramma is afgewerkt. Nu douchen en vanavond "meidenavond", gezellig bijkletsen en lekkere dingen eten.

Zaterdag gaan we met 11 meiden naar de Efteling. Zo'n zin, alleen de weersvoorspelling is slecht :\ En we zijn er zo van 12 tot 12 (avondopenstelling), dus wil echt niet de hele dag in de regen lopen :n . Leg mijn pardoesponcho maar alvast klaar.

Denise geen zin in randjes maaien :(

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:57

_Rhiannon_ schreef:
Leon te laat op het werk, ik had me vorige week ook verslapen, dwars door 2 wekkers, tv en groot licht heen.
Hee wel terug komen hier hoor!

Leuke foto's grit!

Ellen gewoon heel de theorie achter het nageeflijk rijden uitleggen, raakt ze vanzelf ontmoedigd :D

Joyce wat rot voor je stalgenoot.

Ik denk dat ik soms te veel aan het nadenken ben over wat er allemaal fout kan gaan tijdens het rijden en mennen.
Ik zou op zo'n moment veel meer in het nu moeten gaan zitten, als er echt wat gebeurt kun je altijd nog in paniek raken.
Maar gelukkig heb ik ook veel dagen dat ik er niet bij nadenk en gewoon doe.

Berdien, ouders nieuw hondje en aan het zizaggen geweest met Jessie.

Ga zo met bosmaaier richting wei, randjes bijwerken -O-

Zou dat binnenkomen bij een 8-jarige en een moeder die net weet dat een paard 4 benen heeft??

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:58

Ik duim heel hard met je mee Ingrid voor mooi weer! Wij gaan met een clubje naar Extrema!!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:05

Dat is daar bij Aquabest, of niet. Is toch met van die heftige muziek.

Zeg gewoon tegen moeder en dochter dat het veel tijd kost en dat je dat niet hebt.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:09

Yep, bij aquabest met heftige muziek! hahahaha
Zoiets zal het wel worden ja..... ;)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:13

Leuk Berdien, ben benieuwd :D
Wat voor ras?! :o

Leuk Nathalie 8-)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:07

Berdien leuk!!! ben beneiuwd!!!

Gave foto's gezien!!

Joyce ik speel www.barafranca.nl wel leuk, online maffia, beetje klikken enzo, leuk tijdverdrijf haah

Grit naar de efteling! leuk!!!

Op Misty stuur ik iedereen weg, Misty heeft vroeger zelfs manegelessen gelopen :(:) met kindjes vanaf 5.
Niet dat ze dat erg leuk vond volgens mij maar goed ze zal nooit gemeen doen of iets, steek ik mijn hand voor in het vuur.