Over 1,5 maand staat hij weer zo voor het hek als het goed is

Vandaag met Kit en Monique wezen wandelen door het dorp, ging goed. Hij is zo braaf! Hebben het zadeltje opgelegd om hem te wennen aan dat ding op zijn rug tijdens het lopen. Nou hij zakt verder naar achteren en de singel komt dan op 2 handen achter de lleboog. Daarna nog even het westernzadel van Monique erop gelegd, wauw staat wel stoer hoor!!
Nou ik ga lekker mijn mandje in, morgen indrukwekkende dag voor me.

Bonte, je ziet ik heb echt een keertje jouw kwaliteiten nodig voor een mooie portretfoto gemaakt met een spiegelreflex.

Wat is t nieuwtje? 
Voortaan dan niets meer neer zetten hoor *zwaait met vinder*
Ze zijn erg lekker in de weer geweest. Toen ze klaar waren was de bak vrij dus ik zei tegen Jan dat we haar nog wel even los konden doen. Ik ben t halster gaan halen. Flan ging gelijk liggen rollen. Sprak stalgenoot en die haalde er nog een paard bij. Jan zei dat Flan wel moe zou zijn want ze was zo uit haar dak gegaan. Maar toen t andere paard kwam gingen ze nog even flink te keer. Bokken en steigeren. Ik ben wel een beetje bang van dat andere paard, heeft erg losse beentjes, ook naar mensen. Maar Flan liet zich niet op haar kop zitten. Die kwam steeds voor uit en bokte ook flink hoog als t haar niet zinde. Ze waren lekker jolig. Echt genieten hoor! Daarna nog even op adem gestapt aan de hand. En lekker gepoetst toen we bij stal kwamen.
Nog wat spullen opgeruimd en lekker Dalziel en Pascoe gekeken. Kerstkado’s zijn ook ingepakt.
gisteren in de schemer was het precies het goede weer, was ook even droog tussen alle hagel en regenbuien enzo. Hebben mijn ouders de camera meegenomen 
Sorry, moest er wel even om lachen!