Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik krijg echt trauma's van dingen als deze 
Ga je daarna op zoek naar een ander paardje of eerst lessen oid met een ander paardje?

Diaz, nogmaals, echt prachtige plaatjes en ze ziet er super uit! Is het een bokker die die plaatjes heeft geschoten?
En als er al een andere reden is, overleggen lijkt me wel het minste wat je kan doen als staleigenaar. Het is toch een vertrouwen wat je uit handen geeft, de zorg van een dier. En dan verwacht ik persoonlijk dat daar ten alle tijden zuinig mee om wordt gegaan. Gelukkig is op beide stallen waar ik ben weg gegaan daar heel goed op gereageerd, een staleigenaresse heb ik nog wel eens contact mee, en de andere die hebben zelfs Thig voor me weggebracht toen 

)
)

Welke camera heb je eigenlijk?

Gisteren ook lekker 10 uur gemaakt (tja, thuis zitten is niet aan mij besteed, dus na een paar uur slaap ben ik gewoon gegaan). Manager had een prachtige opmerking dat ik wel weer helemaal in mn element was
Moest er wel om lachen, al ging het ook wel echt heel lekker, weet nou weer waarom ik dit werk ook alweer zo graag doe. Wat het al wel niet met personeel kan doen als het een keer allemaal loopt zoals het hoort.
en je ziet het niet eens aan de sokken
Op mn gezicht, dus duimen jullie mee?

Ze had prima blauwe ogen kunnen hebben, want haar vlek loopt erg dicht bij haar oog. Ipl van blauwe ogen, heeft ze daar witte wimpers en meer wit in haar oog

Ze hebben een schuilstal ja, maar moet toegeven dat die niet zo warm is.. De wortels waren bevroren.
Fleecedeken zou anders wel handig zijn in de zomer.. en dàt is niet zo warm. Maar als het sneeuwt ben ik er ook vet mee.. Maar dan denk ik toch dat ik met een fleecedeken meer ben dan met een regendeken. Die fleece kan ik er ook altijd opleggen na het wassen en als ik dan van plan ben toch nog misschien een keurinkje met Tink te doen, kan ik haar zo toch wat langer schoon houden.
Een fleecedeken heeft als nadeel dat je ze er nooit even mee buiten kan laten staan als er ook maar een druppel regen wordt verwacht. Ik heb het dus gewoon allebei in huis. Fleece voor na het wassen en op de box/trailer ivm wedstrijd en regen voor het geval het nodig is.